|
|
2008 年 8 月 25 日 星期一  |
| 睇ballet |
分類: 未分類 |
琴睌同跳舞班fd去香港文化中心睇芭蕾舞劇
上次我地去睇[希爾薇婭]
今次我地就睇[夢偶情緣]
套野真係幾好睇
d人跳得好勁
佈景同埋d服裝都好靚呀
真係想著住果d衫跳呀
不過遲下我地都有表演------>宜家採排緊
希望d衫可以有佢地咁靚就好la
佢有一幕我地曾經跳過
不過d舞步唔一樣
淨係採用過果段音樂姐
大舅父佢地今晚走la
搭夜機番英國
又等幾年先見到佢地la
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 99 | »
|