|
-3-今日去MK,,
只得一個結論...
我要減肥!!!
好多人話...聽呢句野聽左好多次= =
今次呢...係因為一條褲-3-
><一定一定一定要...
減到著得到條褲為止呀!!
=/\=呢個係今年第一個目標...
啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
一定一定一定要!!!!
好喇,,講返今日d野-3-
今日同jojo+dada出左MK*
行到累,,去左大XX食野-3-
之後JOJO要早走,,不捨地送走了她=3=
跟住我同DADA就返返旺中,,再戰江湖,,
點知=口=激多人...XXXX想死...迫到咩咁...
行左好耐呀,,買左ok多野~^^
dada拎住一袋2袋返屋企~呵*
開心死,,-333-哈哈,,
之後返去果陣同DADA影相-333-
影得超不DA呢-WAKAKA~
-3-DADA話唔比我比人睇,,
咁如果你地想睇,,就偷偷地拎我部電話搵啦-V-呵呵~
累死了的一天*
-完-
|