|
|
  
| 2007 年 1 月 25 日 星期四 |
 | |
|
回憶很多,,你的影子總會充滿我的生活..* |
|
假使不能公開妒忌,,學習大方接受..*
-333-"今日個晚會好似開p咁...勁嘈*
感覺上台下面應該無咩人聽我同mia講野= =
不過o係後台都ok開心既=3=
因為睇到下面既人睇唔到既野~wakaka*
p.s.肥豪佢地勁好笑..=\/=成日都好多蝦look野= =
古箏果part都ok...第一次無彈錯呢...=v=嘻嘻*
不過表演完之後就放哂d野去禮堂- -無人理~wakaka~
今日見到余蔡踢板,,型到無野好講><第一次feel到佢可以咁勁咁man~嘰*
之後-3-做左一晚c儀...都係企..時間好似過得好快咁..最開心係睇中5果part~
5C勁好笑~扮廣告d野~不過就改左d詞~
5E果陣-3-我同mia勁想一腳伸T-wong sir出台=v=haha,,
有好多好多野睇~>m<睇得好開心呀><
之後old student=3=表演...應該係高潮喇~唱band果度d人係咁叫安哥*
結果唱多左一首歌~=3=十點幾先放~行返家-3-
激累,,><睇埋花樣十,,感覺上又好似睇得好快咁既><
超好笑~大東">v<我愛你了啦>v<"
讓我忘了所有,,過得比你快樂..*
|
|
|

« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 340 | »
|