|
|
  
| 2006 年 12 月 20 日 星期三 |
 | |
|
From.xanga* |
|
今天的中文背默...得一個0*
也有用心背過的..但是太多了...
聽聞很多人0呢*嘰嘰﹏開心嗎..笑不出..
放學了..跑了chem的quiz,,*jojo說...
好像拋棄了全班= =
我反而沒有這感覺..-333-"
----------------------------------------------------------------
3個傻婆.-3-嘻嘻~
好耐無試過咁na*開心..
=3=今日..比某愛人打左一野*驚訝...= =
真係估唔到..你會咁樣打落黎= =""
不過都要講句>3<
我愛你!*
---------------------------------------------------------------
返到屋企..*同77777777*msn><
佢自彈自唱~不停叫安歌~嘰*
煩左佢成個鍾=3=
不過講真..的確係唱得唔錯><
好正呀!!!!!!>333333333333<"
----------------------------------------------------------
p.s.因為今日無時間打2篇..
so..copy from xanga><"
|
|
|

« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 340 | »
|