fuyee1129
暱稱: 虎B*
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-09-22
默默無語
......
今天是k日-3-
行動..*
文章分類
全部 (340)
MKC*i love u>3<* (62)
music*music (7)
[[﹏我真的懂,,* (135)
文章分享*-333-" (1)
特別公告 (6)
未分類 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
8大直播
Josie既DIARY*
May*既xanga
力力*既留言板
虎虎既share space*
細路日記*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

 

 

 

2006 年 12 月 1 日  星期五 晴天

"從此以後,,快樂地過每一天﹏*

今日去左bbq~>3<超超超開心呀><~~比我想像中好玩好多喇~嘰嘰~

原本我仲怕會唔好玩...但係睇黎係自己煩自己~

因為大家都熟~so~都唔會有冷場喇~嘻嘻~

或者~算因禍得福ma?*可能係因為少人去~所以先至好玩喇=3=

無去既唔洗後悔呀~呵呵~因為一定會有下一次嫁~wakakaka~

今日做左好多野呀=3=又係人生中的第一次...好開心呀~

其實-3-今日係我第一次同fds*去bbq呀~><真係好正呀~

最愛車的一刻><wakakaka~雖然好驚~但係好玩~呢d叫又愛又恨~

講下咩事先~因為我唔識睬單車...可悲吧=3=...去到...我先發覺..全場得我一個唔識...

於是租左架家庭車~-3-話就話係我同軒*2兩個睬~

但係上果陣...我其實都無睬過,,,全程係咁尖叫...

因為軒*2真係唔止跑得快...睬車都咁快...

不過...不幸既事總會發生...= =開得太快...d野跌哂落街*wakaka~

但係都無咩問題=3=因為無話比佢地知~洗返又食得~嘻嘻~

但係岩岩開始果陣...發生左少少唔開心既事...到而家我都仲好想打死果班人...

= =返到屋企講左次比呀爸聽~差d爆粗*不過成日都好開心喇>3<嘻嘻~

但係...= =英英跌到...損左呀~><流左好多血...好可怕呢...希望佢快d好返啦~

跟住恩恩早走~><~dada送佢~

之後就走果陣匡匡同呀man仲有軒*2抽筋=口=...

我就覺得好痛...因為...佢地個樣好痛苦呀...

之後我地就坐車返屋企喇~都o係架車度玩占卜~AvA嘰嘰~

軒*2好無奈呢~wakakaka~

唔打住~=3=聽日再講~

                                 

刊登時間︰2006-12-01 08:28 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]