親愛既朋友仔>3<i love you*all嘰嘰*
今日收左4份生日禮物﹏*呀~^^~呵呵~
先講下呢幾份生日禮物先啦~^^今日收到既第一份present~
係力力送既~係咪有少少意外呢?嘰嘰*
佢果份可遇不可求既present原來係講緊適合時宜既意思~
因為本人最近病左~把聲都唔多ok~so~佢送左d野比我~^^大家估下係咩~
wakaka~你地應該估到喇~佢送左包喉糖比我~^^嘻嘻~
真係好岩用~因為就黎到星期5喇=3=bbq完就一定好岩用喇~wakaka
而且而家真係日日都喉嚨沙=/\=又咳...希望快d好返...
之後就係姑姑果份~^3^呵呵~係n年前送左野比佢~
佢應成左會送野比我喇~跟住佢就送左支野飲比我~
嘰嘰~不過佢買左支利賓立比我...-3-真係...睇得唔飲得...
飲左唔係肥死就係咳死...好無奈...=3=好想飲...好想飲...望住支野...好似叫我飲佢咁....
之後第3份~係恩恩+dada送嫁~令我超感動既禮物><、
我知道呢樽星星好多人都有份摺><我真係超超超開心~
因為好難得~真係無諗過可以收到咁多份心意~嘰嘰*dada同恩恩話比我知...
舒敏.軒s.余蔡.珊珊.呀雞.仲有好多好多4c既好朋友><都有份幫手~
好開心呀~~~><~~~佢地同我講~話有好多星星都有寫字耶~=3=呵呵~
得閒我就會開一粒黎睇下嫁na~><~係一份充滿暖意既生日禮物呀>3<~~嘻嘻~
仲有一份~係呀吉送既kinder朱力~>3<嘰嘰*雖然病緊...咳到死=3=
又減緊肥~wakaka~但係都係食左佢落肚~嘻嘻~
因為補完習...-3-好肚餓na~大家唔好鬧我呀~嘻*
不過真係好開心>3<本黎以為食左之後會咳死...
但係食完之後發覺...=3=咳得無咁多呢~呵呵~
呢個moment先醒起~可可豆係可以止咳的~wakaka~多謝呀吉~>3<
>3<~今日有好多人同我講生日快樂呀~嘻嘻~而我講得最多既都係多謝*
呀may同呀kay都問我:今天hapi ma~^^
其實都ok嫁~>3<真係唔錯~嘻嘻~
不過最期待果份禮物~仲字到手=3=希望你唔好忘記左你對我既promise哦~
今晚無做到hw呀=3=
放肆一日咁大把~生日大過天~呵呵*
------------------------------------------------------------------
一直期待的...原來沒有想像中好﹏學會道別你的好..*