fuyee1129
暱稱: 虎B*
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-09-22
默默無語
......
今天是k日-3-
行動..*
文章分類
全部 (340)
MKC*i love u>3<* (62)
music*music (7)
[[﹏我真的懂,,* (135)
文章分享*-333-" (1)
特別公告 (6)
未分類 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
8大直播
Josie既DIARY*
May*既xanga
力力*既留言板
虎虎既share space*
細路日記*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

 

 

 

2006 年 10 月 7 日  星期六 晴天

"中秋節快樂嗎?*

大家既中秋節過軨點呀?

我既中秋節~

o係北區同細路jojo呀yan英英candy婷婷susan蒜蒜欣欣

F.1仔77777*興興+佢個fd*dada呀din妮妮+佢既妹妹x2+多個表弟渡過~

(唔知有無打少左呢= =)呀...仲有我細佬~

><琴日做左d咩呢...其實都唔係好記得...= ="

其實琴晚都ok既~^^不過都同呀yan同dada你地誚返sorsor先~

因為佢地琴晚叫我玩game= =但係我睇黎睇去都睇唔明~

所以都無玩到^^""之後仲早左走~sorsor!!><

但係之前我地去玩石春路= =就真係痛死...

個個都wewa鬼叫~wakaka~

><好痛也真係!!!

不過琴日本黎話呀Roy同菇菇佢地會黎~但係之後都無~

唉...有少少失望...因為見唔到呀Roy...

不過唔緊要啦~

日子流流長~總有一日會見到佢既~^^

不過琴日行哂成個公園都見唔到佢地...= =

攰到我死...

之後返返去點x祝~

幾好玩~^^本黎諗住吹下水嫁= =點知...

吹吹下個個都無野講...唔係...應該係諗唔到吹d咩好...

之後jojo話想走~咁就送左佢走lu~

返到去~= =接埋個細佬就走左喇~

^^都ok既~之後返到屋企...我發覺年年都係同果幾個過既= =

...嘰嘰~希希望係forever..^^

友誼萬歲??係掛~^^

----------------------------------------------------------------------------

我搞不懂...我們刑底怎麼了,,,0

實的背後...是否住着傷口

                                 

刊登時間︰2006-10-07 01:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]