fuyee1129
暱稱: 虎B*
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-09-22
默默無語
......
今天是k日-3-
行動..*
文章分類
全部 (340)
MKC*i love u>3<* (62)
music*music (7)
[[﹏我真的懂,,* (135)
文章分享*-333-" (1)
特別公告 (6)
未分類 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
8大直播
Josie既DIARY*
May*既xanga
力力*既留言板
虎虎既share space*
細路日記*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

 

 

 

2006 年 9 月 15 日  星期五 晴天

"*◆根本未放開..累得..!*。來不及流淚..。×..

hehe~Today I went to the web site which have lots of eng Artical~^^

It's very useful~I think~

呵呵...本人發現...而家我講廣東話有d困難= =

但係講英文同PTH就無咁辛苦...(不過寫eng文都係好難...)

呵呵~今日都ok...但係因為都係星期5既關係...

有少少神經衰弱+神不守舍...= =

今朝一返到去就唔記得左bring中文縮寫...

咁就哀左一次喇...不過除左呢個之外~

今日都好過上個星期5~因為今朝飲左杯coffee*= =

哈...哈...*(奸笑...)

今日本黎講好左同candy耆英去街市食~

點知我去針個水轉頭就唔見左佢兩個喇= ="

跟住我同jojo行行下...都話唔想再行...

而且又無咩$wo~咁岩~

mia又同區姐去返我地琴日食果度食wo~

於是我同jojo就去左琴日食果度搭佢地"木台"喇~wakakaka~

之後食先lunch返到課室...朝早飲果d*coffee就開始發效喇~

跟住我就笑足一日喇~wakakaka~真係唔知咩野事lo~

呵呵...

之後上budd~係咁做作業~超充實wo~

但係...後面果幾個男仔就係咁比呀sor鬧...= =

呵呵...諗起佢地比人鬧我就諗起佢地今日唔知咩事係咁玩一個game...= =

係tvb果個老鼠王...= =呵呵...

超可愛也(淨係rocket咋...)又無奈...= =(我呀~)

但係又見唔到明明玩wo~

呵呵...我諗如果明明玩~應該都會好卡wa依嫁!><呵呵~

                                 

刊登時間︰2006-09-15 11:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]