fuyee1129
暱稱: 虎B*
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-09-22
默默無語
......
今天是k日-3-
行動..*
文章分類
全部 (340)
MKC*i love u>3<* (62)
music*music (7)
[[﹏我真的懂,,* (135)
文章分享*-333-" (1)
特別公告 (6)
未分類 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
8大直播
Josie既DIARY*
May*既xanga
力力*既留言板
虎虎既share space*
細路日記*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

 

 

 

2006 年 9 月 12 日  星期二 晴天

我只想不被打擾*

係2個月前既歌喇...不過我好鍾意~所以po出黎~

同你地share...

我明白,,好多野都唔係我可以underestand嫁...

當然...inculd u..*

不過我唔care喇...因為我已經決定左...

任由呢個令到我不明不白既你...

一直不明不白咁落去...

actually...對我黎講...係一種解脫*

因為少左你一個...對我既影響原來真係唔大...

我唔係一個堅強既人...但係o係我既朋友身上...

我學識左堅強...that's why i don't want to give up!* 

呼吸著一種 孤獨的味道
心跳在你沉默以後 慢慢的被淡忘掉
我笑了笑 反正你看不到
我要的幸福 遺落在你懷抱

*當愛失了焦 那些最初的美好 早被你擱在ㄧ角
 街上擁擠人潮 走著看著都是催眠符號
 記憶停不了 穿過讀你的心跳
 穿過想你的味道 我只想不被打擾

假裝多好 我只要 只想要 再擁有一秒
去相信你的擁抱 一直會讓我依靠
繼續等待 還心甘情願的不想逃

REPAET*

#假裝多好 我只要 只想要 再擁有一秒
 去相信你的擁抱(還心甘 情願的 不想逃)
 一直會讓我依靠 繼續等待 心甘情願不想逃

 假裝多好 依然是 依然是 曖昧的tone調
 ㄧ個人無理取鬧 兩人世界的煎熬
 我被自己 困在自己設下的圈套

像是駝鳥 相信時間是唯一解藥
視而不見 傻到了無可救藥
其實早明暸 你的愛已隨風飄
想要找 再也找不到

REPAET(#)

假裝自己 已解開冰冷的手銬

                                 

刊登時間︰2006-09-12 10:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]