今日紅雨早放~呵呵~超開心~
---------------------------------------
今朝因為落大下~JOJO無過到黎同我行返去~
所以我就早左少少出門口~因為想睇下d打孔機...(咁打好怪*)幾多$~
其實張sir都叫左我buy好耐喇~不過成日都唔遁得...= =
呵...點知一出門口就因為無升降機~等左好耐~=口=可悲...
落到樓下仲遲過平時~之後我就半跑半行咁衝返去~
見到明明,Rocket同肥子~= =其實日日都見到嫁喇...
之後就返到學校既時候落大下wo...成個書包都濕哂~
(我已經特意咁咩左o係前面嫁喇...)
問左個部野...70幾蚊=口="一個字貴!
咁就無buy到喇~
之後放lunch前果堂(即bio)聽到個玉面飛開咪話紅雨停課*
全班開心到飛起呀>o<呵呵~唔洗quiz喇~(今日者...)
我記得上一次又係好大下~都係o係bio室~聽到d咁既野~呵呵
不過果次係照常上課~^^~嘻~
放左學之後我就同jojo,肥嫻同埋耆英去左食車仔面~呵呵~
好正呀!!13蚊~3送一面~^o^好好食也~
又大大碗wo^^食得好開心呀~
開左學咁耐~今日笑得最多~好似short左咁...= =
(可能真係short左...因為琴晚好晏先訓...)
我發覺...如果唔夠訓...上堂係好難集中精神嫁...= =呵呵...