fuyee1129
暱稱: 虎B*
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-09-22
默默無語
......
今天是k日-3-
行動..*
文章分類
全部 (340)
MKC*i love u>3<* (62)
music*music (7)
[[﹏我真的懂,,* (135)
文章分享*-333-" (1)
特別公告 (6)
未分類 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
8大直播
Josie既DIARY*
May*既xanga
力力*既留言板
虎虎既share space*
細路日記*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

 

 

 

2006 年 9 月 13 日  星期三 晴天

[[++*活得開心靠愛,,*付出過偉大到放開*...

今日紅雨早放~呵呵~超開心~

---------------------------------------

今朝因為落大下~JOJO無過到黎同我行返去~

所以我就早左少少出門口~因為想睇下d打孔機...(咁打好怪*)幾多$~

其實張sir都叫左我buy好耐喇~不過成日都唔遁得...= =

呵...點知一出門口就因為無升降機~等左好耐~=口=可悲...

落到樓下仲遲過平時~之後我就半跑半行咁衝返去~

見到明明,Rocket同肥子~=  =其實日日都見到嫁喇...

之後就返到學校既時候落大下wo...成個書包都濕哂~

(我已經特意咁咩左o係前面嫁喇...)

問左個部野...70幾蚊=口="一個字貴!

咁就無buy到喇~

之後放lunch前果堂(即bio)聽到個玉面飛開咪話紅雨停課*

全班開心到飛起呀>o<呵呵~唔洗quiz喇~(今日者...)

我記得上一次又係好大下~都係o係bio室~聽到d咁既野~呵呵

不過果次係照常上課~^^~嘻~

放左學之後我就同jojo,肥嫻同埋耆英去左食車仔面~呵呵~

好正呀!!13蚊~3送一面~^o^好好食也~

又大大碗wo^^食得好開心呀~

開左學咁耐~今日笑得最多~好似short左咁...= =

(可能真係short左...因為琴晚好晏先訓...)

我發覺...如果唔夠訓...上堂係好難集中精神嫁...= =呵呵...

                                 

刊登時間︰2006-09-13 04:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]