fuyee1129
暱稱: 虎B*
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-09-22
默默無語
......
今天是k日-3-
行動..*
文章分類
全部 (340)
MKC*i love u>3<* (62)
music*music (7)
[[﹏我真的懂,,* (135)
文章分享*-333-" (1)
特別公告 (6)
未分類 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
8大直播
Josie既DIARY*
May*既xanga
力力*既留言板
虎虎既share space*
細路日記*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

 

 

 

2006 年 7 月 30 日  星期日 晴天

°[▊×﹎視而不見。..傻到了無可救藥。×.. °||!

好耐...好耐...都無喇..*

係因為你唔見左...定係因為我唔知道..?*

意想不到的還有太多...最意外的...是你..*

 

 

 

 

sor呀...2日無打日記~因為太多野做喇~有親戚黎左探我~

呵呵~><太多野喇~不過都要講聲對唔住大家!!

岩岩個妹黎左~同佢睇左o個套日本既流星花園*好好睇呀><

呵呵~雖然無咩令仔~但係都好好睇~個女主角好可愛>3<~嘰嘰*

-----------------------------------------------------------------------------**

有無曾經覺得自己而家身處既地方...環境...可能...只係一個dream呀?

以前細個果陣...我成日都會有呢個諗法...可能...係傻左d,,

但係每當我遇到一d無可能會發生既事既時候...我就會諗...

到底我,,係咪發緊夢呢?一個好傻既諗法..亦係一個好天真既諗法...

大概...只有小朋友先會有呢d諗法...先會有呢一種傻*

有時我會覺得...做人真係好辛苦,,要咁辛苦...到底係為左d咩...

我都唔知道...但係一諗到有好多鍾意自己既人~大家都會為左你既事而擔心...

咁我就會有番動力~而且...知道...一個人...其實唔係只係一個個體...

你唔單止係屬於你自己~你仲係屬於大家既你!*

                                 

刊登時間︰2006-07-30 09:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]