嘰嘰~今日去左游水~好開心呀><~哇塞~
不過一開波就等左Mia*3個字= =可悲...
比蛟咬到死左><唉...仲成身汗tim~之後就入左去~
一開始入就見到唔係好多人~呵~好開心呀~
呵呵~根住就落水喇~興少根本就係識游水既= =
魚~佢教返我就差唔多~唔知點解~今日d池水深左好多呀*=口=
最深果度我都企唔到=^=...佢兩個仲成日恰我唔夠高><、魚...
好衰呀!*係咁聊我游過深水= =我都唔敢...因為怕沉死ma*-3-
呵呵~不過之後都敢游過去~之後玩得都好開心~唔知點解= =
平時去游水都係玩水多~但係今日竟然游水多過玩水=口=奇蹟!*
呵呵*如果日日都係咁游~一定會瘦呀~wakakaka~
佢兩個好衰人呀!捉左我去玩滑梯=口=我的天!!*oh my god...
嚇到我死...佢兩個玩完一次又玩多次...= =真係好野...
游完水之後就去左m記傾計同食野~跟住佢2個食完野之後
我地就去左去行屈人寺*呵呵~好想幫興少化妝呀~嘻嘻~
化完出黎...[A.A]﹏應該..很哇塞吧~該會是很漂亮的MM哦*呵呵~
(p.s.不過...佢唔比=^=...好想好想......*)
之後mia去左我屋企~興少就去左打波~
><返到屋企又食野~食完野MIA睇漫畫~我就彃古箏...彈彈下...
就左去訓覺...=x=西西..*(2點30-3點30)...訓左一個鍾~呵呵~
好正呀><鬼咩...琴晚咁晏先訓...=^=呵呵~
今日無死左o係游泳池真係不幸中之大幸= =\
><今日好開心呀~終於都背到果兩首考試歌喇~呵呵><
得左~不過彈得唔係太熟= =嘰嘰*點都好la~
希望聽日可以彈得好好咁見miss啦~呵呵~