fuyee1129
暱稱: 虎B*
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-09-22
默默無語
......
今天是k日-3-
行動..*
文章分類
全部 (340)
MKC*i love u>3<* (62)
music*music (7)
[[﹏我真的懂,,* (135)
文章分享*-333-" (1)
特別公告 (6)
未分類 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
8大直播
Josie既DIARY*
May*既xanga
力力*既留言板
虎虎既share space*
細路日記*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

 

 

 

2006 年 8 月 14 日  星期一 晴天

=v=﹏幸無意外*

嘰嘰~今日去左游水~好開心呀><~哇塞~

不過一開波就等左Mia*3個字= =可悲...

比蛟咬到死左><唉...仲成身汗tim~之後就入左去~

一開始入就見到唔係好多人~呵~好開心呀~

呵呵~根住就落水喇~興少根本就係識游水既= =

魚~佢教返我就差唔多~唔知點解~今日d池水深左好多呀*=口=

最深果度我都企唔到=^=...佢兩個仲成日恰我唔夠高><、魚...

好衰呀!*係咁聊我游過深水= =我都唔敢...因為怕沉死ma*-3-

呵呵~不過之後都敢游過去~之後玩得都好開心~唔知點解= =

平時去游水都係玩水多~但係今日竟然游水多過玩水=口=奇蹟!*

呵呵*如果日日都係咁游~一定會瘦呀~wakakaka~

佢兩個好衰人呀!捉左我去玩滑梯=口=我的天!!*oh my god...

嚇到我死...佢兩個玩完一次又玩多次...= =真係好野...

游完水之後就去左m記傾計同食野~跟住佢2個食完野之後

我地就去左去行屈人寺*呵呵~好想幫興少化妝呀~嘻嘻~

化完出黎...[A.A]﹏應該..很哇塞吧~該會是很漂亮的MM哦*呵呵~

(p.s.不過...佢唔比=^=...好想好想......*)

之後mia去左我屋企~興少就去左打波~

><返到屋企又食野~食完野MIA睇漫畫~我就彃古箏...彈彈下...

就左去訓覺...=x=西西..*(2點30-3點30)...訓左一個鍾~呵呵~

好正呀><鬼咩...琴晚咁晏先訓...=^=呵呵~

今日無死左o係游泳池真係不幸中之大幸= =\

><今日好開心呀~終於都背到果兩首考試歌喇~呵呵><

得左~不過彈得唔係太熟= =嘰嘰*點都好la~

希望聽日可以彈得好好咁見miss啦~呵呵~

                                 

刊登時間︰2006-08-14 04:48 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]