fuyee1129
暱稱: 虎B*
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-09-22
默默無語
......
今天是k日-3-
行動..*
文章分類
全部 (340)
MKC*i love u>3<* (62)
music*music (7)
[[﹏我真的懂,,* (135)
文章分享*-333-" (1)
特別公告 (6)
未分類 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
8大直播
Josie既DIARY*
May*既xanga
力力*既留言板
虎虎既share space*
細路日記*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

 

 

 

2006 年 8 月 3 日  星期四 晴天

●![||*曾話過再也不想你﹏但到今天仍忘不了妳"◆!|*

今日講講果3個男仔*其實...應該係有4個...但係我覺得...

第4個唔應該例埋入黎...而且就算打左出黎都唔會有人估到既~呵呵*

-------------------------------------------------------------------

呢3個男仔~都係好fd既男仔*^^

-------------------------------------------------------------------

第一個*識左佢3年,,嗯...對於我黎講...佢係一個好特別既人...

因為佢係第一個同我熟~而且做到好朋友既男仔...

對於佢比我既感覺...好似係朋友...但係又比朋友多d~

對佢既感覺...又唔似係鍾意人果種感覺...因為唔同...

我諗左好耐...只係諗到用好似親人咁既感覺黎形容...

因為...佢對我既關懷...一舉一動...都真係好親切...

我諗...大概前一世我地就係親人(maybe係父女既兒女債未完耶*嘰嘰")

佢成日都會幫我~對我好好*成日都比我恰~呵呵*又就得人~

(p.s.我諗耆英一定唔會同意呢個講法~嘰嘰*)

但係佢真係對我好好~我都覺得佢好好人~

佢又係超鍾意唱歌!*= =不過我都係覺得o係唱k果陣唱得好聽過平時!*

佢唱jill 既歌都跟到(rap果d)=口=而且仲唱得都有少少似哦!*

我同大家都覺得...佢真係好勁~!因為去唱k...佢差唔多首首都識唱...[=口=]"呵*

-----------------------------------------------------------------

第2個~都識左3年喇~呢個應該係好似估~嘰嘰*我諗你地都知道佢係邊個~

佢雖然唔高~唔令仔~有時又有少少勢利...又唔係對個個都咁好人~(p.s.但係至少對fd好好!^﹏^)

佢d數好叻~我成日都打比佢問數*呵呵~佢都答得到我~(我成日都話佢好洗好用呢~嘰嘰*)

雖然~有時佢係會拎我黎講笑~不過適當既時候都知道咩野叫適可而止~

= =不過唔知點解~次次同佢傾親電話~佢都一定會叫我減肥...

(p.s...係次次都會呀!*=口=")佢都好長情...鍾意左一個人好耐...

(都有差唔多兩年喇~)而且係全世界都知既事= =(比我還糟糕哦!*呵呵)

唉~次次傾親電話~我地既話題都離唔開數同埋2個人...=^=

佢唱歌都ok~不過把聲沉左少少!但係唔知點解= =去唱k...

佢唱小方同stephxx首好好戀愛既時候...= =我覺得佢把聲有少少似小方~呵呵*

----------------------------------------------------------------------

第3個~係咁多個入面...識得既時間最少~但係又熟得最快果個!

(p.s.大概係因為大家都係咁鍾意講野!*呵呵~)

佢係一個超好既人!因為我覺得...一個男仔~要比女仔讚已經難~

而且仲要比同性讚*就更加難!*嘰嘰*

佢成日都會幫我~(真係會幫果d*!唔會好似某d人咁= =得個講字~)

佢成日都會同我講好多好多野~><又成日都引我笑~哄我開心!*

同佢坐真係好開心嫁!因為有野講~而且感覺好自然好舒服~!

(p.s.至少唔會好似F.1果陣咁失敗...同人坐左一個星期都無講過野*><)

唔開心既時間佢又會講笑話哄我~雖然個笑話唔多好笑~但係都會笑得好開心>v<

雖然...我地每日既話題都係某個人...佢又係成日都激我...><"

但係都好開心~^^唔知點解~或者係因為同佢坐...會好有安全感*>3<~呵呵

(p.s.唔好唔記得我隻子鷂同我呀!!中7見唔到你就死!*呵呵)

----------------------------------------------------------------------

識到呢7個人~係我既福氣*雖然大家都有唔同既志願...目標亦都唔同...

但係對我黎講~每一個都係好好既朋友!希望可以一直好朋友到中7就好喇...

不過...應該...可能性唔...但係我都希望...可以有呢一日!*嘰嘰~

跟住既日子~就每日都講下我對我地班既同學既感覺啦~睇大家又估唔估到係邊個~

呵呵~(p.s.嘉恩唔好太開心呀!!因為講哂我地班我就會講你果班一d我熟既人嫁喇~!呵呵~)

                                 

刊登時間︰2006-08-03 11:12 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]