聽日...我應該會返大6*lu..所以可能唔係日日都打到日記~
不過星期一會返返黎喇~^^
每日都講既朋友~唔知你又會唔會見到關於自己既形容呢*呵呵
今日...講4個*(因為聽日就走...講唔到咁多個~不過如果可以既話睇下聽朝打唔打到~^^)
呢個個人...都係我既好朋友~睇下你估唔估到~^^
-------------------------------------------------------------------------------
第一個~成績好好既同學~><我地成日都會互相幫忙!*因為兩個都咁大頭蝦~
(但係整體上黎講佢幫我多d*)
有唔識既問題問佢佢都會答*^^而且仲成日陪我減肥耶!*
好多人都以為我地中2先識~但係其實我地中一就已經識喇~
(p.s.因為參加某課外活動識嫁!)
佢既笑容係好甜好甜嫁!每次唔開心見到佢既笑容都會開心好多嫁!*
><仲有佢哥哥~嘰嘰*眼大大~兩個都好勁~兩個好似~
^^都係彈得一手好琴!*^^係我既目標哦!*wakakaka
--------------------------------------------------------------------------
第2個~呢個係一個理科好叻既同學^0^
雖然有時佢會有d lo梳~但係都好好人~有問題唔識問佢都會答我嫁><
考試既時候仲捉住佢問左一個鍾物理~嘰嘰*><雖然我好笨~
但係佢都好有耐性咁教我~^^真係好好人~
佢做野好有計劃...雖然每次到左真係實行既時候...都有少少誤差~
但係大概都係咁上下~仲有~= =唔講唔知...
原來佢做drama都好好嫁~!><真係深不可測既勁人!*
佢係邊個?其實...我同佢之前都唔係咁熟~但係我地都係F.2識~
^^都係呢幾個月開始熟左少少~嘰嘰*
-------------------------------------------------------------------------------
第3個*係一個...好可愛既小女生!*佢會為自己爭取幸福!*
雖然佢表面好弱不禁風~但係事實上如果有人講佢BF或者好朋友既不是~
佢都會鬧到果個人無野好講~^^超勇敢既令女哦!*
一直~大家都似為令女一定讀唔到書~但係佢D成績都好好!
^^好多文科既科目都考得好高分呢!*我地都已經識左3年喇~
由F.1開始都已經係好朋友~^^一直我都係o係一個大姐姐既位置睇住佢~
F.1到而家~佢真係成長左好多!*由以前...
一個遇到不如意事唔敢反抗...只係會偷偷咁唔開心同落淚既小女生~
到而家~會為左自己同身邊既人既幸福而努力向上既女仔!
我睇得出~佢真係成長左好多!*睇住佢既成長...都令我覺得好開心呢!*^^嘻嘻
-------------------------------------------------------------------------------
第4個*係一個...好勁既女仔!*佢個腦轉得都好快= =
同我都係識左3年~不過就係懶左少少~我諗你地應該估唔到佢係邊個~
佢都係3d既一份子哦!o係適當既時候~佢會幫我恰返一d恰我既人^^
但係...=^=o係一d唔適當既時候...佢會見死不救...><、
佢同蔡蔡子超熟!大家都係識左3年~^^感情好好~嘰嘰*
佢跑步都好叻~係一個好好既女仔呀!*同大家推介~佢而家仲係單身哦!*呵呵~
雖然佢有時係有d粗魯...又有少少粗暴,,但係佢會對朋友好好!^^
成日都幫我~當我仲係o係F.1...= =成日比呂豬祖恰既時候!*佢都會救我嫁!^^
>3<我愛你也!*~你地應該都估唔到佢係邊個嫁喇...嘰*
比多個TIPS*佢姓CHAN嫁!*^^