唔係所有野都係付出左就一家有回報~
但係我希望我既古箏考試係!><汗水同分數成正比例*
"神你不歡喜我...迫我入了魔﹏]]呵2~考完試一定要去玩><
wakakaka*最近日日都o係屋企~好耐無出過街喇~><
d時間一日一日咁過左去~><哇塞..*而家我同細佬日日輪流煮飯*
日日都食D好難食既野...=口=(P.S.雖然出自自願*但係...= =事實上都唔多願意)
唉...好耐無落過琴行喇~個呀SIR又問我呀MA點解暑假都唔得閒落黎練琴...
好無奈lo...佢咁即係話我好得閒o係屋企偷懶者><可惡!*仲要問我呀ma唔問我~
我明明都同佢請左假啦!好衰呀!﹏[>x<]超!*(好嬲呀!*)
唉...算啦...我都係命中註定係咁可悲嫁喇...算啦...
我諗...一考完會考~我盲 即刻仆出黎搵野做喇!*
(如果有人請既話~3份part time我都ok*><)
呵呵~不過而家都係比心機讀好d書先啦~
嘰嘰*你地都要加油呀!唔好因為暑假而懶左呀!><