|

迷人的眼神*3*電死你,,
小時候受傷有人心痛,,失落有人安慰*
現在遇到困難就要學會v*自己面對..]]
人總會長大,,事物都會不停的在變遷...是定理嗎?也許...
今日-3-無咩野做過...不過都講下啦,,
朝早,,9點半起身*第一件事,,食早餐-v-(應該係刷牙先岩,,)
之後就努力地做hw...但係發覺好多都唔識做...
之後食完lunch,,又做左陣,,然後洗頭,,順手又沖埋涼= ="
咁又半個鍾喇,,之後就出門口lu~找Yes,,
終於搵到喇><一千零一本-v-去到都係見到得一本...想買多本都唔得...
行去"樽里"去到0230(我0300先上堂,,)
努力的做hw,,做到心煩...氣躁...多疑...(是女人更年期之徵狀也..*)
終於都等到0300,,見到Rocket*另外果2隻去左toilet...
之後上堂,,因為上一堂無返..有d位唔係好明,,
但係又因為我好留心咁聽同抄,,-v-呵呵,,都係聽得明,,
但係真係要做多d先得...因為仲係唔識用= =
0405放,,同Rocket,,明明,,LKH*走,,
去到天橋同Rocket say 88,,
去到商場同明明say 88,,
LKH*陪我去幫恩恩買書,,(突然間好人左?= ="呵呵...)
無貨...傷心的離去,,
親愛既LKH,,唔好比我輕過你啊...>\/<"(by上年暑假既我- -...)
之後同返L*生去火車站,,說88,,我也走了,,
0500去左龍記,,食雲吞河,,不錯ma-3-龍哥叫我幫佢宣傳下-v-呵,,
o係順欣下面,,名都對面,,平到咩咁= =鮮蝦雲吞河$$10-口-"
都ok好味..勁多河粉= ="吃得好辛苦...(可能係因為我食量細左者~-v-呵呵)
今日發覺,,條腿幼左...是錯覺嗎?=v="
回家了,,d圖比人鎖哂-口-...
唯有的起心肝換哂佢~so,,而家大家見到既都係JK-3-呵呵,,
係咪好可愛呢>3<~~~
|