|
我整的><令嗎?第一次呢~嘻*

琴日睇MG先睇到呢一個畫面,,嘰嘰*好可愛的說>333<"
悶了嗎 膩了嗎 舊了嗎 就像無趣
只得我活在過去 心早已碎
如果 並未來電是疏淡
我錯在無膽 要你印證這窮途災難
話我知 該繼續呆等嗎 已有個為我接力吧
12/3
樣衰的一日,,
一返學,,無bk report紙,,用"星加拉"paper做啦,,
點知佢唔收lo...早知唔做...
都算,,寫左手冊..唔記得寫日期...呀sir問我今日幾多號,,
我答左31=口="(以為佢問我幾多號)
跟住知道自己衰左..呀sir問多次,,我答11......樣衰*
某人...一返到去就傻左...嘈左一日了...
想像力真係大得驚人...= ="
派相了><企我樓上果位影得好令仔呀>v<"
Eng,,唔記得做paper1 lo,,好似個個都有做*
係得我同Jack2個咁樣衰...有帶都唔知要做...
早知學邦邦話既一樣...唔帶佢返黎仲好...
個CKL真係好衰...成日都用哂人地小息D時間...
搞到之後BIO無時間去toilet...
落到lab同舒敏放底左d書,,出左去...
忘記左唔會打鍾呢件事...遲左3分鍾返黎=口="
結果都係要企...不過呀sir都好人~
一開波就問我地問題,,雖然都係唔識答,,
之後同舒敏2個都返返去,,
Math,,一d都聽唔明...呀sir話...正常人係唔會聽得明的...
p.s.所以我好正常...
跟住lunch-3-行左好耐,,最後都係同mia去左BB,,
因為唔做電燈膽,,嘰嘰-v-我好乖的*
之後返黎上佛學,,ok的說*
上phy,,ms kowk病左,,
自己對野-3-開心爆啦,,(因為唔洗上堂,,_)
不過都想小珊珊快d好返-3-
因為星期5仲要珊珊開show嫁~wakaka*
放學,,high爆左,,
佢地等requiz,,我就等古箏,,
玩true or dare,,玩爆情史?嘰嘰*係掛,,
勁爆笑,,-3-不知道的都知道了*呵呵,,
之後學古箏...遲左半個鍾= ="
落到去...都仲係學緊我上個星期4學果d...
之後430學完,,上返去搵jojo*舒敏,,
同呀sir傾計,,500落樓,,
睇仔,,睇到515,,走人,,嘻嘻*
突然間覺得,,某某無咁令仔了=v=(怪怪的虎,,呵呵)
同舒敏*jojo傾計+等車-3-
傾左ok多野,,^^
返到屋企,,散左= ="
好累呢,,*不過今日有用心上堂嫁!!!><
^^嘻嘻,,*
|