fuyee1129
暱稱: 虎B*
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-09-22
默默無語
......
今天是k日-3-
行動..*
文章分類
全部 (340)
MKC*i love u>3<* (62)
music*music (7)
[[﹏我真的懂,,* (135)
文章分享*-333-" (1)
特別公告 (6)
未分類 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
8大直播
Josie既DIARY*
May*既xanga
力力*既留言板
虎虎既share space*
細路日記*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

 

 

 

2007 年 3 月 12 日  星期一 晴天

"*對不起自己v"

我整的><令嗎?第一次呢~嘻*

琴日睇MG先睇到呢一個畫面,,嘰嘰*好可愛的說>333<"

 

 

悶了嗎 膩了嗎 舊了嗎 就像無趣

只得我活在過去 心早已碎

如果 並未來電是疏淡

我錯在無膽 要你印證這窮途災難

話我知 該繼續呆等嗎 已有個為我接力吧

 

 

12/3

樣衰的一日,,

一返學,,無bk report紙,,用"星加拉"paper做啦,,

點知佢唔收lo...早知唔做...

都算,,寫左手冊..唔記得寫日期...呀sir問我今日幾多號,,

我答左31=口="(以為佢問我幾多號)

跟住知道自己衰左..呀sir問多次,,我答11......樣衰*

某人...一返到去就傻左...嘈左一日了...

想像力真係大得驚人...= ="

派相了><企我樓上果位影得好令仔呀>v<"

Eng,,唔記得做paper1 lo,,好似個個都有做*

係得我同Jack2個咁樣衰...有帶都唔知要做...

早知學邦邦話既一樣...唔帶佢返黎仲好...

個CKL真係好衰...成日都用哂人地小息D時間...

搞到之後BIO無時間去toilet...

落到lab同舒敏放底左d書,,出左去...

忘記左唔會打鍾呢件事...遲左3分鍾返黎=口="

結果都係要企...不過呀sir都好人~

一開波就問我地問題,,雖然都係唔識答,,

之後同舒敏2個都返返去,,

Math,,一d都聽唔明...呀sir話...正常人係唔會聽得明的...

p.s.所以我好正常...

跟住lunch-3-行左好耐,,最後都係同mia去左BB,,

因為唔做電燈膽,,嘰嘰-v-我好乖的*

之後返黎上佛學,,ok的說*

上phy,,ms kowk病左,,

自己對野-3-開心爆啦,,(因為唔洗上堂,,_)

不過都想小珊珊快d好返-3-

因為星期5仲要珊珊開show嫁~wakaka*

放學,,high爆左,,

佢地等requiz,,我就等古箏,,

玩true or dare,,玩爆情史?嘰嘰*係掛,,

勁爆笑,,-3-不知道的都知道了*呵呵,,

之後學古箏...遲左半個鍾= ="

落到去...都仲係學緊我上個星期4學果d...

之後430學完,,上返去搵jojo*舒敏,,

同呀sir傾計,,500落樓,,

睇仔,,睇到515,,走人,,嘻嘻*

突然間覺得,,某某無咁令仔了=v=(怪怪的虎,,呵呵)

同舒敏*jojo傾計+等車-3-

傾左ok多野,,^^

返到屋企,,散左= ="

好累呢,,*不過今日有用心上堂嫁!!!><

^^嘻嘻,,*

 

 

 

                                 

刊登時間︰2007-03-12 06:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]