|
-3-Junkiya,,今日o係佢日記留左2個言*嘻嘻,,

support u 4 ever,,*
-------------------------------------------------------
今天,,第一、二堂係Amath,,
-3-委好呀...沒一題數聽得明白,,不停發白日夢*
幸好呀Jack有教我*
小息,,開會-3-~舒敏恩恩小虎3人會議~waka*
明明*個bag好軟呢-3-好好攬,,嘻嘻~
之後中文,,上"便論"*好玩~呵呵~
不過呀魚又比人圍= ="
Chem,,ok的,,很留心呢,,呵呵*
有少少唔識得計,,但係之後Sunny教左我~嘻*thxx
之後上上下堂,,見到Ms yu同岩sir,,個樣勁嚴肅...
原來有人唔見左$1000.000000000000000000呀=口=
於是就要check野喇-3-咩事都無...
我地班check野,,check到個個都kaka聲笑
(因為唔洗上chem ma~wakakaka~)
不過張(KW)sir仲好笑,,
人地ms yu 同岩sir好忙咁check書包,,
佢就好忙咁周圍睇人地拎左d咩野返學,,
測驗卷拎幾多分...仲有...點解個眼鏡盒咁型...
點解個鎖匙扣咁好玩,,wakakaka*
之後放左,,見到4A,4B...=口=成5,6個老師...
個個個樣都好嚇人= =同我地班差好遠......
Lunch,,去左街市...食左糯米雞*飽死左,,= ="
見到明明-3-不過係搭3既事...= =
勁遲lo佢...因為等肥子..幾驚佢遲到呀...好在都趕到...-3-"
勁無奈lo佢...- -我見到佢食肉餅飯啦...
佢用隻"斤""吉"到d肉餅散哂...
我問佢...你吉完未呀= ="
佢話:未wo,,
我又問:做咩吉到咁既樣嫁=口="
佢又話:咁吉散左,,陣間食果陣唔洗咬arma~
之後見到佢放d野入口...
我話:咪又係要咬~
佢竟然話:咁咬少d arma =口="""
1億個無奈...
之後上bio,,-3-有人莫視我呢,,
所以我就索性扮咩都聽唔到喇-3-
之後落禮堂,,聽賣旗d野,,笑笑笑笑笑-v-
跟住去左canteen,,拎野同等放學,,
睇令仔-3-呵呵,,勁好笑...kaka*
搵明明玩-3-"衰啦佢...逃避問題既-3-
放學喇,,呵呵*放隻雀仔去森林呢*wakakaka~
幸福小女人既感覺-口-"甜到漏喇*
之後就同恩恩dada傾計,,
傾到5點鍾-3-走人,,*
-v-呵呵,,
以下係巧克力先生的一篇對不起信-3-
收信人係恩恩"
原來Betty真係嬲ga...
係我衰...玩得太癲,
整到你指甲崩咗...
我玩ga ja,
冇心整到你ga...
唔好再冷戰la,
係我錯,我衰,我煩!!!
超對唔住你!!!
話哂大家都係fd...
原諒我&唔好嬲la..plzzzzz><
本人意見,,-3-
原諒他吧,,他打這篇對不起信*
也想很久了,,
我也因此...被令到原本只需要用15-30分鍾打的日記...
打了1小時= ="
^^"原諒他的不小心吧~
|