fuyee1129
暱稱: 虎B*
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-09-22
默默無語
......
今天是k日-3-
行動..*
文章分類
全部 (340)
MKC*i love u>3<* (62)
music*music (7)
[[﹏我真的懂,,* (135)
文章分享*-333-" (1)
特別公告 (6)
未分類 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
8大直播
Josie既DIARY*
May*既xanga
力力*既留言板
虎虎既share space*
細路日記*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

 

 

 

2007 年 3 月 9 日  星期五 晴天

-3-嘻嘻,,

-3-Junkiya,,今日o係佢日記留左2個言*嘻嘻,,

support u 4 ever,,*

-------------------------------------------------------

今天,,第一、二堂係Amath,,

-3-委好呀...沒一題數聽得明白,,不停發白日夢*

幸好呀Jack有教我*

小息,,開會-3-~舒敏恩恩小虎3人會議~waka*

明明*個bag好軟呢-3-好好攬,,嘻嘻~

之後中文,,上"便論"*好玩~呵呵~

不過呀魚又比人圍= ="

Chem,,ok的,,很留心呢,,呵呵*

有少少唔識得計,,但係之後Sunny教左我~嘻*thxx

之後上上下堂,,見到Ms yu同岩sir,,個樣勁嚴肅...

原來有人唔見左$1000.000000000000000000呀=口=

於是就要check野喇-3-咩事都無...

我地班check野,,check到個個都kaka聲笑

(因為唔洗上chem ma~wakakaka~)

不過張(KW)sir仲好笑,,

人地ms yu 同岩sir好忙咁check書包,,

佢就好忙咁周圍睇人地拎左d咩野返學,,

測驗卷拎幾多分...仲有...點解個眼鏡盒咁型...

點解個鎖匙扣咁好玩,,wakakaka*

之後放左,,見到4A,4B...=口=成5,6個老師...

個個個樣都好嚇人= =同我地班差好遠......

Lunch,,去左街市...食左糯米雞*飽死左,,= ="

見到明明-3-不過係搭3既事...= =

勁遲lo佢...因為等肥子..幾驚佢遲到呀...好在都趕到...-3-"

勁無奈lo佢...- -我見到佢食肉餅飯啦...

佢用隻"斤""吉"到d肉餅散哂...

我問佢...你吉完未呀= ="

佢話:未wo,,

我又問:做咩吉到咁既樣嫁=口="

佢又話:咁吉散左,,陣間食果陣唔洗咬arma~

之後見到佢放d野入口...

我話:咪又係要咬~

佢竟然話:咁咬少d arma =口="""

1億個無奈...

之後上bio,,-3-有人莫視我呢,,

所以我就索性扮咩都聽唔到喇-3-

之後落禮堂,,聽賣旗d野,,笑笑笑笑笑-v-

跟住去左canteen,,拎野同等放學,,

睇令仔-3-呵呵,,勁好笑...kaka*

搵明明玩-3-"衰啦佢...逃避問題既-3-

放學喇,,呵呵*放隻雀仔去森林呢*wakakaka~

幸福小女人既感覺-口-"甜到漏喇*

之後就同恩恩dada傾計,,

傾到5點鍾-3-走人,,*

-v-呵呵,,

 

 

 

 

以下係巧克力先生的一篇對不起信-3-

收信人係恩恩"

 

原來Betty真係嬲ga...

係我衰...玩得太癲,

整到你指甲崩咗...

我玩ga ja,

冇心整到你ga...

唔好再冷戰la,

係我錯,我衰,我煩!!!

超對唔住你!!!

話哂大家都係fd...

原諒我&唔好嬲la..plzzzzz><

 

 

 

本人意見,,-3-

原諒他吧,,他打這篇對不起信*

也想很久了,,

我也因此...被令到原本只需要用15-30分鍾打的日記...

打了1小時= ="

^^"原諒他的不小心吧~

                                 

刊登時間︰2007-03-09 06:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]