fuyee1129
暱稱: 虎B*
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2010-09-22
默默無語
......
今天是k日-3-
行動..*
文章分類
全部 (340)
MKC*i love u>3<* (62)
music*music (7)
[[﹏我真的懂,,* (135)
文章分享*-333-" (1)
特別公告 (6)
未分類 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
8大直播
Josie既DIARY*
May*既xanga
力力*既留言板
虎虎既share space*
細路日記*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

 

 

 

2007 年 3 月 7 日  星期三 晴天

Don't you let me down*!

Max生日快樂-3-"好心啦我~仲記得~呵呵,,

 

 

 

-口-今日好凍呀..*

 

1,2,3,4,轉吧,,愛得像個傻瓜*沒有人會在乎的*3*

 

Today,,7點3起身,,

7點5就落左樓等jojo,,點知佢7點7先黎...= =食左2個字風...

同肥子同一部lift落*之後見到明明-3-精神,,嘻嘻*

上堂,,-3-第一堂係PHY,,不停的笑笑笑*哈..

沒辦法啦,,望住啊花,,唔出聲都可以笑成堂...

之後胃痛..比余蔡話我減肥都唔食飯,,搞到胃痛= =

唔係啦!!!我會食野嫁!!!><"

Math,,感覺良好...無教書,,自己做MC*好好feel^3^

不過呀sir又係咁鬧人...無聽到佢講野...一開始就係咁計數,,

Chem,,做滴定*-3-好開心呀..

不過"冬菇仔"(化名黎的-3-)唔少心倒左多多alkalia落個地板,,-3-

之後又唔知發生左d咩事,,嘻嘻,,但係ok開心的*

因為我咩都無做,,淨係同sunny+耆英吹水-3-(對的,,這是我)

p.s.但係我有幫手拎野同收野嫁!!*

lunch,,本想去街市,,但係因為太凍同太餓*

去左米奇*嘻嘻,,-3-神奇的西洋菜蜜,,

令人有幸福的感覺*﹏*哈哈,,

ENG,,dict-3-同呀Jack狂鬆章*,,

於是就好假咁合格左喇,,

如果比人捉到就真係大檸樂了..= =

CHIN,,又係中中下咁就過左,,

= =點解中文日日都係中中下咁過左嫁...

放學,,JOJO開會-3-

我同恩恩陪佢,,= =到左5點鍾,,我地2個走人,,

o係門口望左人地打波一陣,,

之後走左,,太凍了= ="

去左買野食-3-M&M*豆豆,,朱力cookie,,等等,,見到富富*

同恩恩達至共識,,嘻嘻*有進步了呢-3-"

之後追車-口-凍死了..上車,,又見到富富,,

傾左陣計,,想得太多?-3-maybe,,但是將來...已經不遠了*

 

-333-"You'll never say good bye,,BABY..Don't you let me down*!

 

 

                                 

刊登時間︰2007-03-07 06:25 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]