|
今日,,-3-都係好眼訓...
可悲既我...琴日比某某昆左...= =
有2樣功課無做到呢...趕到死左...
都話琴日黑仔嫁啦>/\<"
之後上eng...累累累...一直係咁中中中...= =
小息,,還$$+搵明明=333="
上bio,,ok的ma...唔洗quiz-3-開心死~哈哈,,無溫到ma~
跟住so ben玩擦膠印仔*Tracy好慘呢...= ="
上math,,呀sir係左火藥...勁鬧我地...
完場果陣又無啦啦講返句笑話wo[[-O-]]"嘴吧...
LUNCH,,去左熊屋以前果度食,,幾好味-3-
不過D野食上得好慢...等到1點鍾先等到我個海鮮焗飯,,*
碟野有好多料呀!!-0-"不過全部都係急凍的*嘻嘻,,差少少撐死左,,
好FULL咁返番學校*
LUNCH後,,上佛學,,有點空虛的感覺呢...
-/\-why?
不知道= ="
忙著吹水+做功課...
上phy,,呀JACK係咁話我好煩-3-咁嫁...
咁我咪唔煩佢lo,,
ms kwok玩左好多野比我地睇呀-口-"1000000個好玩加好笑,,
之後PHY一落堂...呀jack就唱歌=口=
即係比個機會我大大聲咁話返佢者,,呵呵..*
之後延伸,,同力力都high大左...-,-嘰*
反正呀sir都唔理人既,,-3-
放學,,小巴站見到明明同余蔡,,=3=
之後我同jojo去by bus,,
上左車之後見到佢2個行路返去-3-
於是向佢地揮手示威-口-wakaka*
落左車後,,o係屋企樓下見到佢2個-3-
不過佢地見唔到我na~哈哈,,
一日,,完*
|