|
2005 年 11 月 8 日 星期二  |
| 冇咩野 |
分類: 未分類 |
金日放左學同阿等去買野
買完去買野食
同阿等唔同路之後
見到兩個慧因女
有一個係到啤我啤左兩下同旁邊果個
唔知講d咩(勁無奈最勁就係我唔識佢)
跟住又出街啦打波囉
返歸食飯再出去打波囉
同d陌生人打輸21比15有我柱輝星星
之後阿等柱輝星星再同佢地打再輸21比10
勁累啦=3=
|
2005 年 11 月 7 日 星期一  |
| 又比人.... |
分類: 未分類 |
金日放左學冇野作-.-
係屋企睇睇下電視訓左/.\
醒返食飯
比阿等串話我唔咩阿邊個邊個喎
(我都想咩阿邊個邊個啦)<可惜冇勇氣>
無奈-3-(希望人地個家姐唔好睇果句呀) |
|
|