今日平平無常... 體育堂跳舞... 好On車... 今日笑但唔開心... 明白到.開心會笑... 但笑唔代表開心... 今日係Day 7 第一堂去電腦室做Die Net... 當然的是冇人會做啦... 一個二個打機喎...我咪打埋一份囉... 之後中講 第一個小息冇野做 小息過後係中文堂 中文之後係數學...好可惜我瞓左覺 又係小息... EPA做自己野..冇聽過書 之後係上PE... 跳舞... 唉~ 唔想寫喇~ 整天也沒氣沒力的...想死