DaTE;;
金日返學`聽到有人講廢話`就係同敏有世交GE鄒SIR==佢又講廢話`我好憎佢囉`==之後PE堂`跑左9分鐘`跑到死==`數學堂..太攰-訓左1陣..之後諗野`比盈拍左唔記得哂!==跟住做數`好煩>33333<"LISTENING聽MP3*中文DICT`出貓..HAHA*放SCHOOL`我地去左塘坊玩..玩捉人同巨無霸啦!之後我地嘈個靚妹*之後佢喊..我地走個時,我地幾個聽到陳XX蝦個靚咪..我地幫佢啦!好PK囉佢..唉..我都唔想講落去喇!總之佢個老豆報左警啦..我地1定做證人啦..打死都1定做呀..個條PK..咁串咁樣衰呀喇-好型咩食煙..又唔識食WOO..唔好學人食啦..跟風**
刊登時間︰2006-03-23 11:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]