死神●破面海燕
留個CM!
gamemaster
暱稱: 死神●Kit=.=
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
....無聊的一日......
三日Blog又黎la
返學ge日子,上網時間少...
今日终於唔悶la =3=
今日又上左成日網
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 26
今日人氣: 3
累積人氣: 443
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


返學ge日子,上網時間少 分類: 未分類

唉,Forum 3 D野愈黎愈難,

要溫書,所以上網時間少

今次打囇4日blog la =3=

星期二:

第一日返學,個陳sir一開波就係到鵝

鵝足兩粒鐘,勁悶!

之後去左打波

星期三:

返學ge第二日,個陳sir一開波又係到鵝

又係講佢個D經驗=.=

星期四:

上堂ge第一日

先講邊個教

中文:廖婉?(呢個當然係la,我ge班主任)

英文:Miss Li(唔知佢叫咩名,因為佢沒講過)

數學:陳永業(呢個人我覺得佢好串係上堂)

Phy:陳sir(=.=)

Chem:未知

Bio:李艮漢(佢新來ge.佢上堂,我有D眼訓)

History:李sir(3B班主任,Wa呢個一上堂,完全要訓,佢有個特徵係你望落佢個頭有D扁,好似被人打到頭種)

IH:未知

講完講上堂

一開波係PE

我同個FD去新翼練波

到歷史堂

一上堂,完全要訓=3=

真係神奇

星期五:

沒野講,因為沒咩特別別






訪客留言 (返回 gamemaster 的日誌)


star_sui2 於 2009-09-06 04:51 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]