|
1起身,,望電話,,就比人Cut左啦,,
唉,,同媽咪講左,,
7點幾就出左去搵阿寶啦,,
係M記等,,真係5好意思啊,,>3<''
你唔洗返學,,都要你o甘早出黎,,
____________________________________________
嘻,,x22,,之後就去新屯搵咖哩,,
( 打 比 珊 唔 聽,,)
我已經見到幕|iN,,
好似5夠時間o甘,,
係學校門口等珊,,差ddd又遲啦,,
____________________________________________
有小小事間淨,,P佢個k,,死老姜,,
關你咩事啵,,!!XDDDD
終於測完啦,,不過我唔想啊,,
唔講啦,,唉唉唉..
____________________________________________
放學去左咖哩HOME,,
換33,,放底ddd野,,同佢再出,,
我同咖哩飛左去,,博士HOME!!
去到a麟個ddd都係到,,@,@''
打牌o既打牌,,打機o既打機,,,,,,,,,,,,
不過有ddd人係度,,唔係好高興,,
____________________________________________
佢走左好開針,,
之後同NIck仔同星星去食野,,
繞路行,,又玩我,,
又見到佢啊,,唉唉唉,,
好唔中2啊,,叫左佢地嫁啦,,
衰人衰人衰人衰人衰人衰人衰人衰人衰人衰人
食野,,好野,,佢地好好人啊,,
嘻嘻,,333個都係o甘啊,,>3333<''
____________________________________________
之後佢地去搵人,,我地返去新屯,,
冇奈啊,,咖哩同我講左ddd野,,
點算好啊,,5想o甘啊,,搞到好冇野講,,
佢地叫我地過去,,我竟然講左,,
佢係度,,廢事啊,,唉,,5通以後都冇野同佢講??
P.s.
死人博士同咖哩,,>333<''
係o甘叫我食,,食,,食,,
想,,和,,做,,o既分別,,
唔想啊,,我冇定力嫁,,!!!!你要知道!!


|