|
返學唔講|u,,
要見家長啊,,>333<''
歐sir超好人啊,,
嘻嘻,,幫我口,,!!
___________________________________________
放學,,
冇留日文啊,,
ddd人又講大話囉,,!! \ '' /
又話唔去啵,,!!
唉,,等左勁9耐,,
妖,,!!
呠呠呠呠呠呠呠呠呠呠呠呠呠呠呠呠呠呠呠呠
過左輪,,
死左去mm記啦,,
溫書啊,,
之後!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
冇啦啦有人拍我個頭,,
嘻嘻,,!!小敏黎嫁,,>33<
原來佢黎左個間m記到做啊,,
叫我黎多ddd啵,,
哈哈,,>333<''
__________________________________________
第10座到玩,,
笑到我仆街,,>333<''
玩捉e因,,!! >w<''
''''''''''
太好玩啦,,
追到我死,,!! >333<''
[]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]]
堅係要
溫書囉,,>333<''
講真ddd嫁,,


|