唉,,唔好提,,劉慧盈唔見左部計數機,, 唉,,唔知邊撚個收埋係我件冷2度 \ '' / !!!! 打臭佢,,!!!死仆街啊,, 搞到我地3個要死1個出黎,, 唉,,唔想提,,搞到我喊Bad,,>333<'' 歐sir超好人,,>333<'' 唔知點樣,,個錢包又搵到啵,,歐sir比返我,, 我o晒咀,,係個更衣室個咩咩度啵,, 好仆街啊,,淨係_冇左張8達通炸,,,=0='' 算啦,,搵得返我ddd相,,我就好開心嫁啦,,!!!>33<''
刊登時間︰2005-10-23 10:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]