gap2chan
暱稱: *..`LO0K2''.,*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
搬屋啦*
2006-08-06
身份証*
返左黎HK*
蠻牛*
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 8
今日人氣: 3
累積人氣: 5785
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 19 日  星期三 晴天
>333333<'''

琴晚憎死你啊,,
特登唔同你傾電話嫁,,\ '' /
唔中2你係我面前扮威啊,,!! >33<''

唉唉,,
______________________________________________

唔理你啊,,呠呠,,>3333<''
今日歐sir搵我,,
唔屎上普通話堂o甘滯,,XDDDDD,,

[]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]]

打電話比姑姐,,佢叫我去佢屋企啊,,>333<''
嘻嘻,,不過冇去,,
因為爸爸叫我唔好去,,=3= a ??
點解呢,,點解呢,,!!*??

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

放學去搵冼米奇,,等佢答覆=3=''
不如唔好講,,費話,,哈 哈 ,,XDDDD
唔該晒,,我同你講o既,,點啊,,!!

哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼

之後就走啦,,行左陣,,
搭車,,唔知做咩,,個個發晒脾4@.@''
超恐怖,,氣分好壞壞啊,,
去到分叉路,,我就8,,就走左,,
佢地好冇奈啊,,哈哈,,>333<''
我真係返屋企啊,,

冇Key冇Key冇Key冇Key冇Key冇Key冇Key冇Key冇Key

之後,,哥哥岩岩返黎,,
佢拋條Key比我,,佢就,,=333=''

__________________________________________________

扮野,,做功課,,之後攞左佢條Key,,
去佩啦,,之後又去mm記,,
真係比我見到佢地,,XDDDDDDDD,,
好叻啊,,Hex E,,
食野,,同佢地玩左一陣炸,,
之後就走|u,,

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

唔好再比我見到你個|in有3眼仔o既貼子,,XDDDDD
唔係唔好拉我,,!!>333<

                              

 

刊登時間︰2005-10-19 07:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]