|
琴晚憎死你啊,,
特登唔同你傾電話嫁,,\ '' /
唔中2你係我面前扮威啊,,!! >33<''
唉唉,,
______________________________________________
唔理你啊,,呠呠,,>3333<''
今日歐sir搵我,,
唔屎上普通話堂o甘滯,,XDDDDD,,
[]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]][]]
打電話比姑姐,,佢叫我去佢屋企啊,,>333<''
嘻嘻,,不過冇去,,
因為爸爸叫我唔好去,,=3= a ??
點解呢,,點解呢,,!!*??
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
放學去搵冼米奇,,等佢答覆=3=''
不如唔好講,,費話,,哈 哈 ,,XDDDD
唔該晒,,我同你講o既,,點啊,,!!
哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼
之後就走啦,,行左陣,,
搭車,,唔知做咩,,個個發晒脾4@.@''
超恐怖,,氣分好壞壞啊,,
去到分叉路,,我就8,,就走左,,
佢地好冇奈啊,,哈哈,,>333<''
我真係返屋企啊,,
冇Key冇Key冇Key冇Key冇Key冇Key冇Key冇Key冇Key
之後,,哥哥岩岩返黎,,
佢拋條Key比我,,佢就,,=333=''
__________________________________________________
扮野,,做功課,,之後攞左佢條Key,,
去佩啦,,之後又去mm記,,
真係比我見到佢地,,XDDDDDDDD,,
好叻啊,,Hex E,,
食野,,同佢地玩左一陣炸,,
之後就走|u,,
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
唔好再比我見到你個|in有3眼仔o既貼子,,XDDDDD
唔係唔好拉我,,!!>333<



|