|
琴晚正實o既野,,
係真嫁囉,,超唔開心,,
唉,,唉,,唉,,唉,,唉,,唉,,唉,,唉,,
好早就打日記,,
唔知今晚打唔打,,
今蕉10點幾就醒,,
睇''新紮c妹'',,都唔知做咩,,
係度喊,,係o甘喊,,係o甘喊,,
喊頭先,,好唔開心啊,,
開頭喊唔出嫁,,e+喊到收唔到,,
都唔感出街啦,,
腫到爆炸,,
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
原因係咩,,
唔知啊,,
Mai:
你講要冷靜,,比你冷靜,,
因為你話你會日日搵我,,我信你
信你做到,,
到e+呢,,唔係頭先我add你,,
你會唔會搵我啊,,
我想你搵我囉,,講咩都好啦,,
聽下你把聲都得掛,,
日日係電話隔離,,等你打黎,,
點知個個都唔係你,,
我有幾傷心啊,,
琴晚唔係屋企,,
你on我就冇on,,
好想打比你,,但係,,
估到你唔係屋企打黎都冇用,,
就算講你知都冇用,,
你中2我o既,,掛住我o既,,
就會搵我,,o甘你o甘做,,
姐係代表咩,,
係咪要我成個星期都見唔到你幾次,,
琴日,,見到你,,
我好想好想沖過去,,
但係我去到,,可能講ddd咩,,
就算我真係過到去,,
唔知你會唔會覺得我太厚面皮,,
所以我決定唔過去,,
真係好唔開心囉,,
都唔知可以做ddd咩,,
淨係係度等,,
等你冷靜完搵我,,!!||
只可以o甘,,喊,,*


|