gap2chan
暱稱: *..`LO0K2''.,*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
搬屋啦*
2006-08-06
身份証*
返左黎HK*
蠻牛*
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 8
今日人氣: 6
累積人氣: 5762
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 8 日  星期六 晴天
喊 喊..* 感動

琴晚正實o既野,,
係真嫁囉,,超唔開心,,

唉,,唉,,唉,,唉,,唉,,唉,,唉,,唉,,

好早就打日記,,


唔知今晚打唔打,,
今蕉10點幾就醒,,
睇''新紮c妹'',,都唔知做咩,,
係度喊,,係o甘喊,,係o甘喊,,
喊頭先,,好唔開心啊,,
開頭喊唔出嫁,,e+喊到收唔到,,
都唔感出街啦,,
腫到爆炸,,

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

原因係咩,,
唔知啊,,


Mai:
你講要冷靜,,比你冷靜,,
因為你話你會日日搵我,,我信你
信你做到,,
到e+呢,,唔係頭先我add你,,
你會唔會搵我啊,,
我想你搵我囉,,講咩都好啦,,
聽下你把聲都得掛,,
日日係電話隔離,,等你打黎,,
點知個個都唔係你,,
我有幾傷心啊,,
琴晚唔係屋企,,
你on我就冇on,,
好想打比你,,但係,,
估到你唔係屋企打黎都冇用,,
就算講你知都冇用,,
你中2我o既,,掛住我o既,,
就會搵我,,o甘你o甘做,,
姐係代表咩,,
係咪要我成個星期都見唔到你幾次,,
琴日,,見到你,,
我好想好想沖過去,,
但係我去到,,可能講ddd咩,,
就算我真係過到去,,
唔知你會唔會覺得我太厚面皮,,
所以我決定唔過去,,
真係好唔開心囉,,
都唔知可以做ddd咩,,
淨係係度等,,
等你冷靜完搵我,,!!||

       只可以o甘,,喊,,*

                              

 

刊登時間︰2005-10-08 04:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]