|
冇啦啦,,軟琳琳打比我,,
仲e為係邊個,,
係佢屋企@.@''
好早去到車站,,點知,,
珊問有冇''橡筋''>3333<''
死啦,,冇帶,,哈哈,,
同佢跑去我屋企,,
3分鐘o既時間來回笑死,,
>3< >3< >3< >3< >3< >3< >3< >3< >3< >3<
返學中,,冇得開冷氣啊,,開幾堂,,
大波曾變態嫁,,@.@''
數學堂----->阿sir,,變左,,係o甘鬧我地,,
中文堂----->中文堂先刺激啊,,>3<''
開頭都冇乜野嫁,,
同羅敏傾緊幾時開枱,,
點知,,我地開枱,,出面就有2隻雀仔隻揪,,
我同羅敏傾計,,我係睇出去,,對住個窗嫁馬,,
之後.....我聽到ddd吱吱聲,,
我好自然o甘望出去,,o甘就,,
呀,,,!!!!!!!!*
拍1聲,,黃sir比我下到,,哈XDDDD
原來出面個2隻雀仔,,
有1隻輸左,,踫到個窗,,好kind,,佢雲左=3=''
都唔知點解我要嗌,,白痴,,
最初唔望個窗啦,,隻野好鬼核突啊,,>3333<''
留堂留堂留堂留堂留堂留堂留堂留堂留堂留堂留堂留堂
之後就走,,林雨,,唔中2林,,唉,,算,,
諗野,,濕晒,,自己走左,,
P.s.
我走,,見到你個樣好冇奈,,
我走又係自己1個人,,
唔走,,同自己1個人又冇乜分別,,
o甘點解我唔走啊,,
你今晚又唔得閒嫁樂,,算囉o甘咪,,
同你一齊你又唔會同我講野,,
所以,,唔去啦都係,,


|