唉呀!~唔制呀!~今日好丟臉呀!丟臉死啦!!
都唔知邊個死人頭cik我,攪到我摔倒係地.....><
仲整親隻腳tim......><><><><><
聽日返學考試都幾無聊,只係考科"中文作文"...浪費我的車費....
我今日睇左一套劇,叫"新娘18",我只係睇左頭5集,好好笑呀~得閒比你睇下~^^~