e個假期幾忙呀~第1日去左唱k
第2日就去左做社會drama d道具~
琴日唱k好好玩~又影左貼紙相~哈哈~
仲買左個藍色積木相架~
仲有5日假咋~但係6月就考大考lu....><
好驚入唔到3e呀...希望可以克制自己唔好成日玩啦....^^"
今日去左兩次葵芳呀!~第2次同呀爸出去~
諗住去買birthday禮物嘅~
後來終於有得買手提,但係睇中又冇貨....激死人啦!!
始終都係冇買到,,,,,,唯有星期日出去荃灣睇下啦.....<<
如果冇手提嘅話,,,,就唔知道點啦....
仲有6日就生日啦~咁就14歲lu~^^~
自己整咖~~