心惶惶~好驚maths唔pass~點算啊??
惟有分散自己嘅注意力啦....
今日同媽咪出去葵芳行街呀~^^
唔係好識用photoshop呀!~><
我今日同琴日整左d閃字呀~
多謝shirley老師教我呀~哈哈哈~!~^^~
PS:第2個閃字係這"該死的愛情"明句!!~
-------------------------