唔.......想呀!!!!!學校要人去埋個d咩呀?亙勉營,仲要成$360!!
攪到今年雜費多左成360!!!!!交左610呀!!!!!.......引至我隻碟又要押後........
唉~歷史又係個個教得"好好"嘅老師教(你知我講咩咖啦....)exam又唔比notes我地,又唔見左我地個file
..................無奈中.......................
eeeee~今日비 黎H.K wor~^^^^^^^ 不過都唔關我事.......我又唔會去睇~.~