唉e~唔知點解,e家上堂成日打"喊路",好累呀....
仲有5本書未買∼聽日去買多2本∼∼
仲有198未交,唉之後仲有管樂....
開學咁多野交咖....
今日有得睇Rain呀∼!!!! (係電視....-.-”)