呀~!!!!!今日要整埋個上net線,
搞到我無得上...><><唔制呀!!!!
佢信唔信我告死佢呀!!! 呀!!!!
難得Friday.....unhappy><
今晚過婆婆到eat dinner
好內無乳見過個衰仔lu~
今晚應該會見到嘅~
個衰仔返左學,識左講"痴線"呀!!!
我3年級都feel"痴線"好嚴重
佢呀..!!!!
><><><><
話咁快,我表妹都快1year old lu~
真係過得快,自己都好似feel自己唔係中2生.~.~.