| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 放棄?? |
分類: 愛 |
心要傷多幾回才懂學會放手?
就因為某人影響我們的關係...
令我們變得疏遠!
就算你平時如何說愛我...
我都抱着懷疑的態度!
拜托讓我對你的愛消失吧!
愛得咁辛苦我寧願唔愛
要放棄的人是我..
唔關你事..
係我經不起我倆愛情的考驗!
我不適合你!
你鐘意你所愛的人每天打比你..煩住你!
這點我做到...但至從那件事發生以後
我再沒有打比你
我的傾訴對象再不是你
而是一些你不認識的人!
我同你可以講話係完架啦
唔好死纏我唔放!
我唔想每一次都心軟!
現在的我只想跟你說分手
我永遠都不會忘記
心裡每一道傷痕
都是你親手劃上
那是你對我的背叛!
|
網主回覆
thz^^
Posted at 2008-07-05 09:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
亂踏CM*~~ {不用回也可以。} 只想給你小小支持。 ps.希望你有時間會看看我作的故事。 http://blog.qooza.hk/lhchi312 如果你可以留下意見我一定會好好改善。(●’U‘●)))))) 沒有時間,不上去也可以。
|
網主回覆
多謝你留既cm<3
不如我地+好友a...? Posted at 2008-07-05 12:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|