Life in EVE

garrick123
暱稱: Leviathan
性別: 男
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
First Officer in EVE
First CTA (5hours fi...
Golem!
掠奪艦Golem And othe...
真正的在玩EVE!

日誌分類
全部 (23)
EVE Trip (6)
工作 (3)
生活 (7)
未分類 (7)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 2
今日人氣: 0
累積人氣: 243

站內搜尋
RSS Feed


2010 年 10 月 10 日  星期日   晴天


First Officer in EVE 熱情分類: 未分類


等左咁耐 ratting 咁耐 終於今日俾我見到第一個officer 重要係Officer No.1 Estamel!

I see you! Estamel! 心跳瘋狂加速!

亂轟之下擊殺! 好小心咁返station

33m 的bounty!唔重要

最重要既loots 最值錢有 X-large shield booster 同amplifier 總共有4b loots! 開心xd

而家資產有近7b 了 差11b 就wyvern! 努力!




2010 年 9 月 20 日  星期一   晴天


First CTA (5hours fight) 熱情分類: 未分類


第一次CTA 戰船WW

集合! 今次總共3個Fleet

P-2TTL一隊 180人

UMI-KK一隊 大約200人

加CAPS一隊over 100

500人大攻

齊齊過星門~ Local 180人 180人走 型!

打第一個pos 第一次見tt sc dreadnought 華麗

最愛既Titan Leviathen! 仲要連續2架

攻打pos! 開siege mode? 既dreadnoughts!

巧見NYX 一架

Warp 既時候 痴埋一個波咁.好得意

有一幕冇影

內容係話 leader 知道有sb 來左 即刻叫我地分散加速 一有唔對路即warp...好彩最後都沒事

呢張感覺好型 似官方trailer 岩岩避完sb 集合warp

波warp again..

成個CTA 最後要打既pos!

Attacking~

堅型! 500人一齊打呢個POS!

最後CTA 就完左..leader 帶我地返去P-2 / UMI

我亂咁跟返左UMI...BTW 仲近~

GOOD

最後拿左 3個大pos 同16個module kill mail.

 

 




2010 年 7 月 19 日  星期一   晴天


Golem! 愉快分類: 未分類




掠奪艦Golem And others 愉快分類: 未分類


Advanced Weapon Upgate 經過22Days 終於完成~

我的坐駕..CNR 終於光榮退役....(售出xd)  賺到了 550m

Golem! 超級苛刻的Skill. 終極印錢機!.及燒錢機.. 用了503m 就買了..反而比CNR 便宜..

另一超超超燒錢的東西...修盾..本來預算是300m-400m 買一個...最終用了450m... Gist-B Large Shield Booster

加上3個 Republic Fleet 的target printer...這艦Golem 用了的接近2B! 17億!

之後還有一些ship modification 2個 Large Hydraulic Bay 共 350m..

整船將超過2B!

 

Others:

早前官方因update server 延遲了2天開放..送了100k SP. 史無前例的第一次送SP.

還有一艦..For Tyrannis 行星採礦的...暫時只在Ship Hanger 發霉...

還有10天! Golem 就可以用魚雷了~最強的印鈔機就會誕生xd




2010 年 6 月 19 日  星期六   晴天


真正的在玩EVE! 熱情分類: 未分類


近來的大禮物!! 玩cnr 玩太久了...人也呆了..轉玩這GM混血的bs Machariel

用上800m autocannon 及衍生14的Gist-X 100MN AB

嚴如野獸般 可去到近600m/s

轉眼中就是10億的離去 ..

但不後悔~實在太爽了~真正的eve!

用來給我渡過上golem 的時間 實在太好了~




2010 年 6 月 12 日  星期六   晴天


800m Milestone 愉快分類: 未分類


終於有第一個800m ~留為記念

開HDR 既效果.. 仲未識開反鋸齒antialiasing...




2010 年 6 月 6 日  星期日   晴天


感動的戰列5 感動分類: EVE Trip


終於完成了...經過接近32日既等待...仲有57秒就完成..

戰列5@/.\@

SKILL TRAINING COMPLETE

Caldari Battleship - lvl 5

其中的辛苦只有練過戰列5既朋友先知道..

對耐性既考驗係何其大... 

P.S.: 今日終於到左1年1度既remap day (之前以為半年一次...去到remap 完先知..)

諗過都係咁set 最好.

PERCEPTION 去到29!!  太激動了太亢奮了




2010 年 5 月 11 日  星期二   晴天


EVE 分類: 未分類


MY CNR

MY DREAM!! WYVERN

最新資料片 Tyrannis Trailer



工作的悲哀 不安分類: 工作


一星期俾boss 罵兩次...

需要檢討下...




2010 年 5 月 3 日  星期一   晴天


LOVE 不安分類: 生活


雖然經常受到愛情傷害.

但我還是相信有真愛存在.

有可以和我一生的人

只是暫時未輪到我而已




2010 年 4 月 27 日  星期二   晴天


信心大減 傷心分類: 生活


突然失去了返工的動力....

 

想喊未喊

 

想笑不能笑




2010 年 4 月 25 日  星期日   晴天


Enemies Abound (1/5) 驚慌分類: EVE Trip


Enemies Abound (1/5) c lvl 4 mission 一個比較難既任務.

難在唔可以亂打...會暴動...加上有web 同反跳..一定死.

所以要慢慢打...

之前接過一次..暴動orz...好彩走得快..但最後都cut左...lp 大跌..

今次膽大心細做多次.

一開始就係暴左lock 既2bs 2ff

之後就係重點打orion 打其他都會暴動...

就可以引到一小批.慢慢殺.

最後剩番既就可以放drone 打.

唔錯既錢+LP  值得做

重點只係第2批..




2010 年 4 月 24 日  星期六   晴天


工作了2星期的感覺 疲倦分類: 工作


終於返左2星期既工作了..

之前一堆好亂既report 終於開始上手

暫時係上晏都好輕鬆.

但下晏一收市就好忙好多野趕.

暫時都可以唔到7點放工..

但下星期?下個月 會推出隻新基金.

到時候工作糧會加倍

希望可以keep到準時放工..

一到星期六日就會狂訓..

醒左好似唔夠咁又訓

.

好期待出左糧之後既出街.

仲有1個星期到.

努力也!




2010 年 4 月 11 日  星期日   晴天


工作了3天的感覺 疲倦分類: 工作


終於返完頭3日既工作

係最以為有得早放既星期五原來係最多野做-..-

o左1個鐘

大獲既消息係下星期開始會有更加多野做..

希望可以唔使o到8點

星期二仲要上德文班.

諗住聽日同head 講講星期2早放少少..唔係就要遲到or absent...

日日都聽到睇到好多經濟分析..

實現左當初interview話要學好經濟..同金融囧

雖然要ot

但我始終都要做落去

因為有夢想要實現

同埋有支持落去既動力

 




2010 年 4 月 7 日  星期三   晴天


番工1 st day 分類: 生活


終於搵到工~

新工作環境~唔錯

比我想像好.

又可以帶飯食~

平好多~

不過金鐘好遠-,-

要7:30-45就出門口~

又係返5 day work

不過預左日日ot 一陣

加油!!努力挨下

好多既夢想等緊呢份工幫手!!

發夢左咁耐既事終於可以成真!

 




2010 年 4 月 5 日  星期一   晴天


[電影]人神魔戰 分類: 生活


人神魔戰. 一開始見到講希臘神話好似好好睇

同hw一齊睇..太古$75 3d ok平啦 106min.

囧囧囧囧

虎頭蛇尾..一開始都ok  後期超級趕收工...

好一般而已.




2010 年 4 月 3 日  星期六   晴天


Howard生日 開心分類: 生活


howard哥之前生日~

去到今日至可以補佢補祝

先約hw睇人神魔戰

套戲囧...

黑帝斯:我是不死的!

主角:不是在這裡!

大奸角黑帝斯就一招ko-,-

之後約齊6條友銅鑼灣去食野去食日本野.

本來以為得tony danny到.

點知fox 同pluto都來左@0@

9:00pm入左壽司9折

都食左好多款壽司

howard仲成日搶住點菜.

因為佢話可以見下個令女侍應.

食到11點15到...佢地無啦啦話行去灣仔

我就唔得了..因為去埋實冇火車返屋企0,0

4月3日睇eason!!




2010 年 4 月 1 日  星期四   晴天


向Randy Pausch先生致敬 分類: 生活


真係好鍾意呢段片.. 每次想放棄都會睇下  之後又好精神繼續去做




2010 年 3 月 31 日  星期三   晴天


Caldari Reborn! 開心分類: EVE Trip


重練Caldari  由小小的frigate 開始.

MY Kestrel!




2010 年 3 月 28 日  星期日   晴天


這數日-數星期... 分類: 生活


發現了些東西..

是之前在支持的..卻差點給忘記的

可以補回的嗎?

不敢有大期望.

清楚自己

先做好自己吧



EVE Online Tyrannis ! 分類: EVE Trip


EVE 最新改版 主要改變為可以係planet 到mining!!~~

5月18 推出~



吊梨!Gallente 忿怒分類: EVE Trip


當初cn server 揀左Caldari 玩 練到golem

以為其他族好勁.一路都想試下

來到eu server 好俾心機玩gallente

升到dominix, sentry-drone 同medium drone都用到t2

點知一打lvl 4 mission 既 Angel Extravaganza

見到minmatar npc

一貼身就highhigh.

sentry 打唔中..因為angle-speed, medium 又打勁耐..

打第一層都打左成個鐘..

點打6層...

一氣之下quit mission..雖然caldari lp跌左0.5

又要由lvl3 升..但我已經決定唔會用gallente 既垃圾船同drone

寧願慢慢升skill

stand missile>high missile>torpedo

用番raven 同golem

看到嗎~? 連background 既船都係raven

吊梨!Gallente



神一般的EVE開發技術 分類: EVE Trip


 

十分高技術含量的一頂技術.當初CCP說要吸引女性玩家

如果這影片將來可以實現的話~就一定會成功~

聽說空間站還有勁舞團?捉棋既遊戲玩?







tofumonzter@createblog.com