終於返完頭3日既工作
係最以為有得早放既星期五原來係最多野做-..-
o左1個鐘
大獲既消息係下星期開始會有更加多野做..
希望可以唔使o到8點
星期二仲要上德文班.
諗住聽日同head 講講星期2早放少少..唔係就要遲到or absent...
日日都聽到睇到好多經濟分析..
實現左當初interview話要學好經濟..同金融囧
雖然要ot
但我始終都要做落去
因為有夢想要實現
同埋有支持落去既動力