大同近了,上帝應當悔改"""
ஓ紂王•非我莫屬◆◇
人生已經如此的艱難,有些事情就不要拆穿
神造世人,還是世人造神?
有了義理,道理亦可拋棄
gary1083
暱稱: 紂王
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-05
2010-10-03
2010-10-03
2010-10-01
2010-09-30
文章分類
全部 (157)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 157
留言總數: 245
今日人氣: 24
累積人氣: 11156
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


2010-01-31 分類: 未分類

今日很無聊地狂打機

本來同軒+鈞打波,但怕熱

所以冇去

晏就哥番左黎屋企

之後同佢又打機

dinner得我同哥食

佢請plazz box~

正到爆

聽日要社足....輸硬...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
每日一笑話

玩電話最高技巧
學生問教授一個人生哲理的問題︰「教授我想問,生氣、憤怒、嬲到震同埋哭笑不得,有乜野唔同?」
教授說︰「我做個實驗俾你睇,你就容易明嫁勒。」..........
於是他揭開電話簿,隨便搵左一個叫小明既電話號碼,就打電話過去,電話接通,
教授按擴音鍵讓學生聽清楚……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你打錯喇!」
教授︰「唔好扮野啦!梁朝偉係度嘛?」
小明︰「都話你打錯咯!」說著就把電話掛了。
之後,教授即刻又打電話過去……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「邊個呀!你打錯喇。」
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「@@,痴線嫁。」又把電話掛了。
教授馬上又撥左一次……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你到底係邊個?少無聊了!」
教授︰「我係劉德華,我要搵梁朝偉……」
小明︰「白癡架!你係劉德華咁我咪係成龍!我XYZ你個上中下!」說完,就把電話甩上。
l教授告訴學生︰「呢D就係生氣喇!跟住,俾你睇下乜野叫憤怒啦!」
教授又撥一通電話過去……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你係咪五行欠打?要搵梁朝偉打去中國星啦!@@丫,你有種就打黎俾我睇下……」
說完就更用力的甩上電話。
教授告訴學生︰「呢D就係憤怒。跟住,俾你睇下乜野叫嬲到震!」
接著,教授又撥了一通電話,這次隔了一段時間才有人接,電話一接通……
小明︰「頂你個肺!b@@……」正當他破口大罵的同時……
教授︰「請問,你係咪小明?我是xx銀行打來的~」
小明︰「喔!真係對唔住,因為頭先有人惡作劇,我唔係特登要鬧你……」
教授︰「唔緊要,請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「哇!你個仆……」這次沒等小明鬧完,教授就把電話掛了。
教授告訴學生︰「呢D就係嬲到震,你明未?」
學生答︰「我完全明白晒喇!」
學生點點頭︰「不過……乜野係哭笑不得呢?」
教授笑了笑,又打左同一個號碼,對方快速接起電話……
小明︰「喂!!!你個傻仔係咪想玩野呀?」
教授︰「我係梁朝偉,請問頭先有冇電話搵我……」




訪客留言 (返回 gary1083 的日誌)


CharleneHei 於 2010-02-01 09:46 PM 發表:
CoMmEnT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JaniceQQ 於 2010-01-31 10:19 PM 發表:
=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vs13 於 2010-01-31 09:53 PM 發表:
你...係米串錯字呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]