大同近了,上帝應當悔改"""
ஓ紂王•非我莫屬◆◇
人生已經如此的艱難,有些事情就不要拆穿
神造世人,還是世人造神?
有了義理,道理亦可拋棄
gary1083
暱稱: 紂王
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-05
2010-10-03
2010-10-03
2010-10-01
2010-09-30
文章分類
全部 (157)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 157
留言總數: 245
今日人氣: 33
累積人氣: 10940
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 3 日  星期日   晴天


2010-10-03 分類: 未分類

今晚同軒,明,怡,子穎,翠去ocean park&萬聖節

我發覺...d女仔玩鬼屋係會發癲....

又撟手又且衫,又要玩又要驚=="

搞到我兩隻手差d冇晒血==

我同軒仲差d比姖地拉到仆街-w-

係d大路到一見到個d嚇人既"人",即刻又勁大力渣埋黎....痴線

我同明,軒完全唔驚囉,都係上年好玩d

跟住上山玩機動,

玩滑浪飛船個陣做左姖地擋箭牌.....

跟住軒,明同翠去玩其他鬼屋

我就陪穎,怡睇show

頂佢....強到連Lady GaGa都出埋囉     不過都幾好睇

跟住軒同個視像機械人玩野,係咁比個操控者串,超好笑

走個陣去左精品店

班女仔發晒神經,咩都搞咩都玩

搭地鐵去到美孚個陣聽到"西鐵往屯門方向列車已經開出"

我地即狂奔去西鐵站.....但都係追唔到-  -

又要行番去A出口搭巴士

番到屯門市中心

明明就行番屋企

我同軒送埋怡番屋企就搭的士去良景買宵夜

跟住就各自番屋企....

ps:d相同片我聽朝先up上facebook





 




訪客留言 (返回 gary1083 的日誌)


WinG` 於 2010-10-03 10:42 PM 發表:
同意牙-v-
真系好串haha`
見佢冇野講都真系第一次;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實...你係邊個...
Posted at 2010-10-03 10:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Wing_1222 於 2010-10-03 09:04 PM 發表:
冇扯衫囉-0-
最後戈個野真系好搞笑haha`
串人既;P`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

第一次見軒比人串到冇野講
Posted at 2010-10-03 09:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



woodyChing 於 2010-10-03 12:04 PM 發表:
我地都玩唔曬所有鬼屋
搵次一齊去
d鬼屋幾可怕><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

上年個d先恐怖
今年個d算小兒科
Posted at 2010-10-03 12:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lyc0123 於 2010-10-03 11:52 AM 發表:
讚同留下=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingwingsy 於 2010-10-03 11:08 AM 發表:
COMMENT
ED係自然反應
我都唔想發癲~哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mankks 於 2010-10-03 02:35 AM 發表:
CM;;
我10月1去左LU..
不過挽5曬..
可能月尾去多次=W=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]