今日真係好熱..... 數學卷74分 十分不爽! 明明識做又題都漏d >係咁比miss張鬧我大意 明明畫啱個兩幅圖..又唔記得寫標示 >FuCK 生物33分 吊! 兩題文字方程我識做架....仲以為係(b)又冇做.......吊!!