考完試....好似冇考過咁....仲懶過統試
好多野都係考試過朝先溫=="
-------------------------------------------
中文---冇信心,不過應該唔會唔合格
英文---一定死硬....
數學---唔會高分
世史---不過不失
中史---睇落好易...but,唔識做
經濟---冇信心
化學---冇信心
物理---死硬,英文好多條都睇唔明,冇做
中文都唔知計左d咩出黎-00-
生物---同許軒既mc答案完全相反.....唔使講..又死....
通識---有d信心....合格
總括黎講......FUCK......
==========================================
呢段野好正
|