今晚...超hurt..超sad.... 最愛既阿根廷.... 竟然輸德國4:0..... 咩料呀..... 連美斯都喊埋..... 我都差d想喊 勳,平同我當場冇晒野講..... 死招招...正邪童.....講個樣中個樣... 吊...!!!!! 鬼唔望德國比西班牙炒番4球!! 但係如果西班牙輸埋既話... 咁德國就攞硬冠軍... 荷蘭根本冇得鬥.... 唉....今年FIFA搞咩呀.... d強隊輸晒.... 阿根廷下年加油!!!