點算... 聽日企概得我同立腸,女人形3個男仔係同班==" shit......但我又唔想同佢地座 所以我決定.....我自己一個坐最後...GooD~ 講番今日 放左學之後同鈞鈞左屯市食"薯熔" 落小巴個陣佢竟然撞到個頭 笑了 之後又冇啦啦同佢去左idc混吉 跟住就走lu