今日打風...
做功課.......
陪老婆.....傾下電話....msn .....sms....
幫人解決下感情問題.....
都可以話....悶...
老婆又出唔到街...=[=[=[
係咪呢排我同nicole(係咪咁串??)傾多咗計
對唔住~~~~
我幾中意我女朋友你知架....
我唔係想溝佢囉....
令你誤會~~~sorry~