| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
|
| 2006 年 6 月 22 日 星期四 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
| 2006-06-22 |
|
今日都冇咩特別....
不過考maths好驚bor><
不過都ok的~
比我想像中易~
小明次次一嗌我珊姐
我就俾佢嚇一嚇...
放學o果時呀!
真係差d嚇死我.....
個個叫我都冇事~
但係你..........點解呢??
番左黎食~
點知冇得食....>口<
要等呀爸起身去飲下午茶
等到3點到啦
去左飲茶囉~
= =明知我喉嚨痛架啦
仲要叫咁鬼死多煎野炸野辣野......
搞到我有得睇冇得食.....><
番到黎~又溫書啦= =
點知溫下溫下訓著左.....zzzZZZ
由5點訓到6點
= =起身都o左咀......
一日都係呀爸呀哥啦
睇咩野波喎....!!
話說琴晚我呀爸and呀哥係到睇網上直播世界盃
呀爸又好鬼死激動喎
又拍"木台"又大叫
= =搞到我冇覺好訓.....
我5點鐘真係被佢地嘈醒左...
又訓唔番喎......
搞到5點半成6點先訓得番....
\ " /可惡.....
then~6點到~
tv and play
7點~食飯.....
有粉絲呀.......!!!
好味.....Xd
then~tv~
溫書.......
發現自己d中史真係好唔掂.....
希望聽日大吉大利啦~
擔心中........
phone~diary~bed~
|
| 刊登時間︰2006-06-22 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 21 日 星期三 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
2006-06-21  |
|
又係考試.....><
真係考到我悶....
番到去~
原本諗住溫書的...
不過又被人搞住哂...=M=
哼.......
考英文呀~
不過份卷都幾易~
我有dd信心拎到高分架~
then~又發up風~
中作~
便條都ok
但係長文就唔知點解寫下寫下寫到好遠
仲要係講個校工的~
= ="擔心中....
不停引起我的注意幹什麼?
不停注意我又幹什麼?
then~番黎食
又被呀哥話.....
話話話
我係屋企的時候仲緊張過我考試呀
做咩都驚你話
有時仲要話埋呀媽??
你係咪天生鍾意話人先?
我生出黎唔係俾你話架
好彩呀爸叫左成家出去飲茶
先被個機會我"抖"下
再係咁屈係屋企
我真係就發霉...
出下街街~
呼吸下新鮮空氣
都精神番d
有戰利品呀!
暗瘡膏兩支~噴噴一支~
番到黎~
又溫書.....-O-"溫到好眼訓呀....
沖涼~冇食飯呀~
又溫書~
msn~diary~little tv~bed~ |
| 刊登時間︰2006-06-21 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 20 日 星期二 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
2006-06-20  |
|
考試呀><
琴日英作冇"格"行呀><
真失敗......>M<
畫上了一個污點,,,
今日的中文就寫到手都軟
呀faye竟然9點5就停筆...
變態的><
單先生!!!你冇野呀
我連毛都冇掂過你一條
你就話我摸你周??
冇野呀,,,,,姓屈的嗎???
pth呢就.....
掂啦!!!
呵呵~都幾易
放左就同左婷去食野
不過係我食...佢睇~
= =真係冇奈
番到黎
原本諗住訓一陣
點知訓左成個半鐘
不過訓得好舒服呀>w<
訓醒~溫左半個鐘書到
then~等呀哥走左
就打機
打到5點6點到
又冇癮打
趴左係到發呆
一路諗左好多野
諗野o果時好想有個人陪下我傾下咁
但係都係駛事煩住我d fd啦
都係屈係個心到算~
沖涼~
同呀媽撐"木台"腳~
今日d餸好好味呀
又溫書~
溫左一個鐘到啦
diary~msn~
P.S.今日係日記到打左兩句野~希望有人留意下佢啦 |
| 刊登時間︰2006-06-20 09:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 19 日 星期一 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
| 2006-06-19 |
|
敷衍我的小水滴....><
sor呀><我都唔想
我要溫書呀><
今日同左呀妍去食野~
多謝張媽媽!!! |
| 刊登時間︰2006-06-19 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 6 月 17 日 星期六 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
| 2006-06-17 |
|
今日知道左呀哥買o果部野番黎叫咩名~
好似叫做XXXXXND
好似好鬼貴架
我今朝就係咁打nd喇~
打電腦啦~
then~出左香港仔陪呀爺飲茶~
係金鐘轉車o果時
見到個好似陳逸文咁ge人
又係粗"尾"大眼咁
又高bor
不過好似剷左青~
行下行下~
你眼望我眼~我眼望你眼~
一路望住咁走~
= =都唔知係唔係佢tim
去到香港仔
係茶樓又見到個好似x博士咁ge人
-o-我同呀哥都o左嘴
原本諗住影低佢架
不過電話冇電><
上左呀爺屋企
見到其實真係好殘
又好舊,,,,,又細....仲唔係買ge
我地做細ge都有叫過呀爺搬去第二到
住得舒服d
但係佢都唔肯
同埋佢都冇咩要求~
見到佢間屋
真係咩都冇
只係得一d生活必須品
我就冇啦啦諗番
其實我地都可以咁簡單咁樣生活
好多時我地話煩
只係自己製造煩惱
呀爺仲要日日都係咁過
日日都咁開心
而我地就因為某d物質上ge野而煩
我地原本一出世就咩都冇架啦
咩都係呢個世界俾我地
到我地死~
我地咪又俾番哂呢d野呢個世界囉
所以........=唔駛煩~
搭車番黎o果時
同twinkle傾電話
知道左好多野
死cheap精
收啦你
番到黎冇野做
唔講咁多了~ |
| 刊登時間︰2006-06-17 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 42 | » | |