| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
|
| 2006 年 5 月 13 日 星期六 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
.......  |
|
今日南官打入左總決賽喇~
不過......今日真係發揮得唔好....
不過都入到總決賽!
都不枉我嗌到聲都沙哂.....
加油呀!南官A's 南官A's 南官A's
同左慧,,囡囡佢地去左食晏
then~冇去行街街~番左屋企
番到黎~又俾呀哥話
= =ll又係我的錯......
then~訓覺.....
又係一場大昏迷!
訓左成3個鐘.....
=O=我訓醒都o左嘴.....
我呀哥唔知點解無事獻恩勤
= =非奸即盜
佢冇啦啦買左d肯德基番黎.....
............今晚冇食飯....
希望聽日可以攞到金牌啦
p.s.我今日學左個四字成語......知難而退!
|
| 刊登時間︰2006-05-13 08:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 12 日 星期五 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
好唔開心呀  |
|
又係你....
點解你次次都係咁樣針對我
4次了
係你的行動令我覺得我唔應該再理你
只要你肯答我一句我地絕交
我就唔會再理理你了
盡早解決這件事好嗎? |
| 刊登時間︰2006-05-12 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 10 日 星期三 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
小水滴!!  |
|
為左唔好餓死我的小水滴....
我點都要打幾隻字黎敷衍佢.......
.........
我唔開心呀.....
有冇人可以打電話俾我同我傾下呀??? |
| 刊登時間︰2006-05-10 05:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
| 刊登時間︰2006-05-10 05:47 PM |
| 2006 年 5 月 7 日 星期日 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
低低bb,,,,,  |
|
今日......無聊!!!!
街都冇落過~
朝早~打機~
呀哥去左踢波~仲唔為所欲為!
佢戴隱形眼鏡戴左成15分鐘.....
仲要困難重重,,,,,,
WAKAKA.....
then~呀哥番黎~佢又去左訓覺~
我又打機and做功課~~
我今日捨得做功課了....
我覺得我真係懶左....
唔得~我要勤力d~
不過我今日都係做左小小數學咋~
真係唔想做....
我心諗......聽日朝早做埋maths
lunch做中文~
咁咪o岩o岩好囉~
yes....!
同許先生and關先生講叫佢地快d送排球俾我
but~佢地唔送喇喎~
好~你地唔送我吹你地唔脹
不過珊姐我!唔like你地囉~
呀媽整煎釀三寶~
超好味呀!!!
thx媽媽~
then打日記~
做功課係咁!
P.S.強烈請求任何我的fd子係星期二陪我睇mi3!
|
| 刊登時間︰2006-05-07 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 42 | » | |