| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
|
| 2006 年 8 月 5 日 星期六 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
| 刊登時間︰2006-08-05 07:22 PM |
| 2006 年 8 月 4 日 星期五 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
| 2006-08-04 |
|
N年冇打日記tim....
大鑊!
不過我隻小水滴好似餓不死的....!
今日原本去呀采到"做"功課
不過........冇啦啦就爆肚痛
趴左係張梳化到....
救命呀!!!
打俾采姑~
十萬個SORRY呀><
對唔住呀><
係咁肚痛......
then~呀媽叫我食d野~
食左dd~
又食左喇叭牌~
就好番好多lu~
呀哥將限期提前至8月10日!!!
大鑊!
SOS again!!!
唉~~~唔緊要啦~
一定得!一定得!多勞就多得!
哈!
|
| 刊登時間︰2006-08-04 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 27 日 星期四 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
| 2006-07-27 |
|
今日好無聊....
3點到~kammy上左黎
原本諗住彈琴and抄野~
但係........只係完成左彈琴~
= ="唉....都係算啦~
唔知點解,,,,,,,kammy指點完我之後~
我就即刻得左好多~
不過......去到miss屋企ge時侯....
又係另一回事~
= ="好緊張呀我><
唔知點解會咁囉.......
不開心中.......><
對坐miss就彈得爆差!!!!
唉.......我又發癲喇><
可能好似miss咁話~
我個心唔靜囉~唔可以全神貫注去彈
但係.....我又諗緊d咩呢?
我真係唔知囉~
番到黎~
成家等住我開飯
今晚好好味呀><
真係鍾意爆呀媽煮ge野~
同呀哥頂嘴咁囉~
唔知點解~
今日一見到呀哥個死人樣
就爆笑......
佢仲要話自己對孖潤腸係性感囉~
仲要係朱唇!!!
真係笑爆我!!!
笑到痴哂線><"
呀爸呀媽都望住哂我!!
真係以為我痴左!
............尷尬中.....
冇野好打喇!8
|
| 刊登時間︰2006-07-27 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 23 日 星期日 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
| 2006-07-23 |
|
呢兩日我呀哥又唔知痴左咩線~
瘋狂搞gag!!!
for example~
1.
琴日~~~我地睇緊數碼子的時候......
我:(睇到好精彩ge部份)數碼子真係好好睇!
哥:梗係好睇啦~數碼相機個fd~數碼子喎!!!!
兩人:...........(一陣冷風吹過~~~)
過了兩秒鐘~
兩人:wakaka.........wakaka......(爆笑中.....)
過了兩分鐘~~
兩人:wakaka.........wakaka......(仍然爆笑中....)
再過了兩分鐘~
兩人:.........(最後平靜了下來......再睇電視~~)
2.
琴日~睇完數碼子ge時候~~兩人係到發up風~~~
哥:ABCDEFGH...........XYZ~~~(= =我唔記得左佢講咩~~)
我:咁你講黎同o果個笑話:從前~有個人叫小明~有一日~佢死左~咁又有咩分別呢???
哥:係咪要笑架???哈哈~(好行咁笑左兩下~)
我:唔係呀~係要O嘴架~
哥:我知~O住黎笑呀ma~~hohoho........
兩人:..............(一陣冷風再次吹過~~)
又過了一秒鐘~
兩人:wakaka........wakaka.......(再度陷入爆笑ge熱潮~)
三分鐘過後.........
兩人:.............(再度平靜下來.......再發up風~)
3.
今晚~食完飯去左海翠行下~
兩人見到一些間條襪~
哥:嘩.......9蚊一對呀!
我:下......都唔靚ge.....!仲有d樣衰喎!
哥:唔係呀都幾得意呀~間條!
我:下.....咁都得意!?
哥:唔係咩~間條幾得意呀~
我:......
哥:黑白間條最得意啦~好似監"躉"咁~
我:......
哥:監躉人著ge襪~
我:......
哥:監躉人襪~
我:......(我已經估到佢下一句想講咩架喇....!)
哥:簡稱~監躉襪~
兩人:..........(三度有冷風吹過!)
過了二秒鐘~
兩人:wakaka......(三度陷入爆笑中....)
過了三分鐘~
兩人:.......(三度平靜下來,,,,,,再度投入行街~)
仲有好多架!!!!!起碼呢兩日都仲有多一個架!!!
= ="不過我唔記得左.....sor呀!!!!
下次得記得就一定會再打出黎架!!!
多謝各位支持~~~ |
| 刊登時間︰2006-07-23 10:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 21 日 星期五 |
 | ThAt ThINg I Can dO"......Is [eMbRAce yOuR SHadoW] |
| 2006-07-21 |
|
今朝彈左一陣古箏~
苦練平湖秋月中......
跟住就係到hea~~~
hea到12點到~
就差唔多出門口喇~
同慧一齊番排球
超好笑囉今次~
不過呀yan唔舒服~~
冇野呀ma....
狂練背傳~
and有得打game~~
哈哈~
超刺激囉~
去到最後要我開波黎分勝負~~
要開兩球都過~
第一球~開左高波~
囡囡接唔到~哈哈XD
o果時個個都驚我開唔到呀!!!
第二球就好輕鬆囉
就咁就開過左~
走o果時佢地個個都以為我同呀wing有野喎!
冇可能架啦!!!!
佢係我呀哥!我係佢呀妹!
如果傾電話都叫做有野的話
咁個個都水性楊花啦!!!
仲有呀!!!
唔係因為我所以佢同"迪迪"分左手架!!!
係佢地ge事呀!!唔關我事!
我夠知點解佢地散左啦!
總之就唔係因為我啦!
呢d野你問番佢地囉
真係唔想再聽呢d咁ge野囉~
超唔開心囉!
真係想XYZ爆佢地!!!
最鬼驚係佢地係到質問我囉!!!
我唔係囚犯呀!唔駛你地黎問我呀!!!
一句講哂!我同呀wing係冇野架!!!
嬲爆爆!!跑左番屋企
番到黎~食左小小野~
呀哥有個fd上左黎~
你睇下呀!人地就滑o都o都
睇下我呀哥!!!
唉~慘不忍睹!
佢遲番又要佢沖涼先喎!!!
有冇搞錯!!!
本小姐今日冇心情呀!
你唔好逗嬲我呀!
你唔好迫我發癲呀!
跟住我就沖涼
原本諗住訓覺的~
不過都係打PSP好d~~
6點到....呀哥就去BBQ~
仲要拎番部PSP俾人~
記得拎番部NDS番黎呀!!!
食飯~tv~電腦~日記~bed
|
| 刊登時間︰2006-07-21 07:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 42 | » | |