zitA
2009 年 12 月 18 日  星期五   寒冷


哈哈哈哈 開心 分類: ☆★無聊之作★☆

今日超開心,

王俊輝唱富貴門,又唱宮心計,IQ博士,

好搞笑!

佢的今句係“士多啤梨”&“肥仔”

之後我去上hall,

 

 

Zero的安排超好,

主席&其他女仔扮男仔,

Sunny哥哥&其他男仔扮女仔,

仲要著裙!

好鬼死搞笑!

 

琴日去家長&親子的BBQ,

今日又去田徑+游泳學會的BBQ,

I think,

我把聲maybe沙了...

 






訪客留言 (返回 ghost1202 的日誌)


thcthc 於 2009-12-22 12:39 PM 發表:
路過...
c0mment~''考試同你一班;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦...ic
Posted at 2009-12-22 07:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mable_520 於 2009-12-19 11:00 AM 發表:
[m[m要回bol
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]






ghost1202
暱稱: KYzN
性別: 女
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2011-09-11
2011-07-28
我像是故意踩進記憶的...
2011-07-24
2011-06-02
文章分類
全部 (160)
㊣㊣開心事^^㊣㊣ (15)
△▲心情小記▲△ (117)
☆★無聊之作★☆ (13)
□■傷心事.....■□ (13)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 376
今日人氣: 3
累積人氣: 4384
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed